Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En ook dit topic is er alweer, wat is het tog allemaal weer snel gegaan zeg. Ik wil iedereen ontzettend bedankt voor het mooie jaar, want wat is er veel gepost, gediscussieerd en ook de ontelbare foto's en video's die weer gedeeld zijn worden enorm gewaardeerd. Bedankt voor al jullie input hier, want wat een drukte is er zeg, ongekend.
Geniet allemaal van de komende dagen en eet je lekker vol. Geniet van je naasten en een goed uiteinde allemaal alvast
Hartstikke bedankt allemaal voor weer een geweldig vuurwerkjaar. Fijne feestdagen, geniet ervan. Geniet de komende dagen nog van de sfeer op het forum, van het aftellen, de afhaaldagen en alles eromheen.
Terwijl de kerstdagen langzaam op hun eind lopen wil ik jullie allemaal bedanken voor de aanwezigheid en activiteit op het forum en alvast heel veel plezier wensen met het afhalen van de bestellingen de komende dagen. Hopelijk kunnen we over een week geniet van mooie beelden, mooie tripreports en veel sfeerfoto's.
Tot slot wil ik ook de winkeliers en importeurs bedanken voor alle inzet in de afgelopen weken en ook de komende dagen nog. Het zijn met de gevolgen van keuringen en late leveringen geen makkelijke afhaaldagen, en ik hoop dat wij als liefhebbers dit ook in gedachten houden als er bij het afhalen mogelijk iets niet aan de bestelling klopt. Geniet de komende dagen!