Fijne Feestdagen en een Knallend 2018!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen bedankt voor alle input die ons forum zo levendig houdt! Iedereen zwerft heel wat uurtjes per jaar hier rond en nu onze dag eraan zit t komen begint bij iedereen de kruitstress haha. Heel gaaf om te lezen en te zien.

Iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een knallend uiteinde en een vooral gezond en gelukkig 2018 alvast!

Ik ben blij dat ik deel mag uitmaken van dit gezellige forum en ik probeer altijd ( zoveel als dat het mogelijk is natuurlijk ) nuttig te zijn voor andere freaks, doormiddel van m'n mening te geven op elk product dat ik heb meegemaakt. En dat waardeer ik ook altijd van de mede freaks! Leuk om te zien dat er altijd een vaste kliek is die actief is en waar je vaak op 1 lijn mee zit. Ook heerlijk om te zien dat de stress al een beetje bij iedereen gaat toeslaan haha.

We hebben nog een kleine 2 weken te gaan, maar bij deze ook alvast fijne kerstdagen! Die komen er natuurlijk wel snel aan. Een fijne jaarwisseling wens ik iedereen wel over 2 weken! :D

Ik hoop dat iedereen een gezond en gezellig kerstfeest kan vieren en even de ellende
In de wereld achter zich kan laten.
En nadat iedereen uitgebuikt is van al dat fantastische eten.....zich kan opmaken voor een
daverend, mooi maar vooral veilige jaarwisseling.
Dus bij deze wens ik iedereen prettige kerstdagen en een fantastische jaarwisseling.

Dit jaar minder actief door alle drukte in het dagelijks leven. Alsnog veel en het gehele jaar door hier te vinden geweest.
Blijf toch altijd hier uitkomen wanneer ik opzoek ben naar informatie of gewoon wat met vuurwerk bezig wil zijn.
Ookal ben ik het niet altijd eens met alle regels, dit blijft het beste forum.
Ik wil daarvoor alle moderators en leden bedanken.
Iedereen hele fijne dagen gewenst!
Hopelijk nog veel blije leden tijdens kerst met de vele winacties.
Enjoy :D

Jaaaaaa!!!! De twee mooiste weken van het jaar zijn aangebroken! Vanaf nu wordt het echt toeleven naar het ophalen en natuurlijk afsteken! Adressen opzoeken, bevestigingen uitprinten, show en projectjes voorzien van een puntje op de I. Gelukkig nog de kerstdagen om de stress wat te verlichten. Allemaal heel veel plezier deze laatste weken!

Daarnaast iedereen heel erg bedankt voor dit prachtige forum. Dit jaar voor het eerst het hele jaar door op het forum geweest en volgend jaar zeker weer! De hobby begint steeds groter te worden, grotendeels mogelijk gemaakt door VWC. Bedankt iedereen!

Iedereen fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst! Geniet er van en stookse met oud en nieuw! :thumbsup:

Dit moet echt het meest gezellige forum zijn in de maand december van heel Nederland!
Iedereen fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar! stookse allemaal!

Mede vuurwerk fanaten, hierbij wens ik jullie fijne kerstdagen, geniet ervan met de mensen die je lief zijn en eet vooral smakelijk, wanneer we dan eindelijk uitgebuikt zijn, mogen we alweer op pad om al dat moois te gaan halen. De winkels langs, uitstallen, collectie foto’s maken, geniet er zoveel mogelijk van jongens en doe voorzichtig met al het moois!

Nogmaals fijne dagen!

En zoals beloofd, even nog 2 sfeerprijzen verloten in dit topic, kwam op nummer 29 en 58 uit;

Post nummer 29;
Ook ik wens iedereen hele fijne feestdagen! Eet niet teveel, anders kun je niet meer bukken met het aansteken :bonk:. Geniet van deze tijd!!

Post nummer 58;
Omdat ik natuurlijk niet achter kan blijven, ook namens ons een gezellige kerst en een knallend nieuwjaar gewenst. Maak er een leuke week van en geniet van ieder moment :cool:

Gefeliciteerd!
Ik stuur jullie even een pm. :)

Wij van Pollius Fireworks wensen alle members en moderators hele fijne kerstdagen en een knallend, gezond en voorspoedig 2018.

Let the fun off the final week begin...

Wat leuk! Bedankt Vuurwerkcrew, ik zal een foto posten wanneer het is ontvangen!

Ook namens mij wil ik jullie allemaal fijne dagen toewensen. Geniet ervan de komende tijd, laat het weer een jaar zijn om nooit te vergeten. En uiteraard wees voorzichtig op de dag der dagen :kerst:

Winnaars van de sfeerprijzen van harte gefeliciteerd:droolthum

Mike en uiteraard de rest van de VWCrew, dankjewel voor de sfeerprijs. Uiteraard komt er een foto'tje als hij binnen is. Voor het eerst wat gewonnen en ik had niet eens gezien dat er hier ook prijzen werden verloot haha.

Laatst bewerkt door een moderator:
Allereerst wil ik alle mede freaks veel sterkte, succes en plezier wensen in de komende dagen waarin alles moeilijker zal worden omdat ons hoofd zo vol zit met vuurwerk, vuurwerk en nog meer vuurwerk. Het slapen, concentreren, keuzes maken, budgetteren het wordt allemaal moeilijker. Maar nog even en dan kunnen we allemaal weer los, alle stress komt er weer uit, op die ene dag in het jaar dat wij onze hobby mogen uitoefenen! Geniet er van allemaal! Fijne feestdagen en alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst!!

:wink:

Fijne feestdagen iedereen! De tijd gaat langzaam, helaas is de mooiste dag der dagen het snelste voorbij, dus geniet nog ff van de kerst en verkoop dagen :)

Mike en uiteraard de rest van de VWCrew, dankjewel voor de sfeerprijs. Uiteraard komt er een foto'tje als hij binnen is. Voor het eerst wat gewonnen en ik had niet eens gezien dat er hier ook prijzen werden verloot haha.

En belofte maakt schuld!
De mok is al gebruikt voor de eerste warme choco met slagroom (daarvan helaas weer geen foto). Nogmaals dank aan de crew!

IMG_20171222_115843_HHT.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan