Fijne Feestdagen en een Knallend 2018!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de mogelijkheid om zoveel informatie in te winnen of te delen met anderen!
Zeker ook voor alle bezoeken die jullie doen bij alle importeurs, het kost allemaal veel werk maar het is erg leuk om te lezen en de foto’s te zien.

Nog even en dan is het weer zover, een fijne tijd waar iedereen hier veel zin in heeft. Allemaal fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2018 alvast gewenst!
En allemaal veel succes met de laatste lootjes en geniet van de voorpret, want voor je het weer is het weer voorbij :cry:

Ook ik wens iedereen hele fijne feestdagen! Eet niet teveel, anders kun je niet meer bukken met het aansteken :bonk:. Geniet van deze tijd!!

hierbij wens ik iedereen op dit forum hele fijne feestdagen en een gelukkig ,knallend en vooral een gezond nieuwjaar !! :)

De mooiste dagen van het jaar zitten er weer aan te komen, mensen geniet ervan. Bij deze Fijne feestdagen veel stookplezier en een gezond 2018 voor iedereen:bye:

Ben net nieuw hier maar ben benieuwd hoe t hier in de maanden buiten december gaat haha. Leuk en informatief forum. Fijne feestdagen iedereen en geniet van je vuurwerk! :D

Wil ook iedereen ontzettend fijne dagen wensen, geniet er van met je naasten en mensen die je lief hebt. Daarna werken we toe naar de dag der dagen. Stookse alvast, maar doe het voorzichtig.

Iedereen enorm bedankt voor weer een fantastisch jaar.

Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen waarbij ik hoop dat iedereen deze dagen doorbrengen op de manier waarop men het wenst. Als de kerst voorbij is slaat de absolute kruitstress natuurlijk toe. Voor mij de eerste keer dat ik aanzienlijke hoeveelheden vuurwerk op en mss ook voor de eerste keer doorlonten.
Ik hoop dat we mooi weer hebben met oudjaarsnacht en dat iedereen een spetterend en succesvol 2018 zal hebben!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan