Fijne Feestdagen aan alle VWC'ers!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Over een weekje is het Kerst en daarom willen wij iedereen via deze weg een Fijne Kerst en natuurlijk een Knallend 2017 wensen! Geniet van de laatste weken van 2016, maak er mooie dagen van en maak je dagen compleet hier op Vuurwerkcrew.nl!

Iedereen weer onwijs bedankt voor een fantastisch jaar! Het is nog nooit zo druk geweest op VWC, bedankt voor het reageren en delen van jullie films en foto's, het wordt door alle bezoekers zéér gewaardeerd!

En natuurlijk mag je op dit bericht reageren om ook iedereen een fijne dagen te wensen!!

15578166_1646262435399360_1714200231958398086_o.jpg

Inderdaad, hele fijne dagen allemaal en geniet van alles wat er komen gaat de komende dagen.
Ontzettend bedankt allemaal voor de vele posts, vele films en ontelbare foto's.

Nou ja laat ik maar aftrappen dan iedereen alvast een fijne kerst toegewenst en een supermooi oud en nieuw met onze o zo mooie hobby vuurwerk geniet er allemaal van op een mooie en veilige manier en ik hoop dat we hier weer vele mooie films mogen posten en bekijken en dat we komend jaar hier maar weer veel plezier mogen beleven hier op het forum met onze hobby. VWC ook bedankt en ook voor alle mooie acties en prijsvragen, petje af voor jullie...

Jullie heel erg bedankt voor de mooie site , harde werken hieraan en voor jullie natuurlijk ook fijne kerstdagen en knallend 2017!! Proost dat onze hobby nooit ten einde mag komen :)

Ik wil iedereen hier op VWC ook hele fijne feestdagen wensen! Geniet van de komende dagen.
Het was weer een geweldig jaar op VWC, weer lekker veel gepost :D

Prettige-feestdagen.jpg

Over een weekje is het Kerst en daarom willen wij iedereen via deze weg een Fijne Kerst en natuurlijk een Knallend 2017 wensen! Geniet van de laatste weken van 2016, maak er mooie dagen van en maak je dagen compleet hier op Vuurwerkcrew.nl!

Iedereen weer onwijs bedankt voor een fantastisch jaar! Het is nog nooit zo druk geweest op VWC, bedankt voor het reageren en delen van jullie films en foto's, het wordt door alle bezoekers zéér gewaardeerd!

En natuurlijk mag je op dit bericht reageren om ook iedereen een fijne dagen te wensen!!

15578166_1646262435399360_1714200231958398086_o.jpg

Zag de bovenstaande kaart vanmiddag nog in het echt bij die Vuurwerkhal staan,
heel erg tof gedaan heren van VWC. :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Jullie ook hele fijne feestdagen toegewenst :kerst:

Ik wil alle crewleden, importeurs, winkeliers en leden hier ook een hele fijne feestdagen wensen!

Iedereen ook bedankt voor de vele informatie en winacties hier op het forum! We gaan met z'n allen knallend 2017 in!

Fijne feestdagen en alvast een gelukkig 2017 gewenst! De beste week van het jaar is bijna weer aangebroken!!!:D

Ik wens iedereen op Vuurwerkcrew een heel fijne kerst, en een ongelooflijk mooi Oud en Nieuw.20161213_201633.jpg

Laatst bewerkt:
Iedereen hele fijne kerstdagen en een knallend oud&nieuw toegewenst. Het is heerlijk druk op het forum en lekker gezellig, bedankt Vuurwerkcrew en de leden natuurlijk ook!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan