Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En ook jullie de beste feestdagen. Zowel de Crew als alle medeleden. Want Samen maken we de site tot hoe die is. Niet perfect. Maar dat is niemand of niks. En zo blijft ook altijd de uitdaging. Om iets te verbeteren. Ik hoop dat de meeste een tof jaar heb gehad. Waar dit voor mijzelf de meeste ellendige ooit was. En dat iedereen gezond en gelukkig 2017 mag ingaan en 2016 mag eindigen en met alle vingers. En goedwerkende ogen oud en nieuw afsluit.
Beste freaks, ook vanuit mijn kant hele fijne kerstdagen gewenst! Dat we maar veel lekkers mogen eten, een hoop gezelligheid hebben en het dan snel de 29e is want dan begint het allemaal weer. Ik kan niet wachten tot alle collecties weer online staan!!
Beetje laat dit jaar maar hopelijk hebben jullie allemaal een geweldig kerstfeest gehad. Ik wens jullie allemaal alvast een geweldig 2017 en ontzettend veel plezier de laatste 3 dagen van het jaar.
Last but not least wil ik graag de gehele crew bedanken voor weer een heerlijk jaar op het forum mogelijk te maken.