Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Iedereen fijne feestdagen! Nog even dan mogen we onze hobby weer beoefenen…..yes!
Eerst ons vuurwerk weer ophalen (de strooptocht) en toch weer met nog ietsje meer thuiskomen….je kent het wel
Daarna weer nieuwe projectjes uitdenken en genieten van de oliebollen en de oohh’s en aahh’s van de mensen die kijken naar je bedachte showtje..
Maar eerst nog de kerstdagen, samen genieten met zijn allen!
Dankzij jullie leden blijft dot forum een van de beste fora in nederland! Door jullie blijft dit een superlevendig forum!
Beste mede vwc-ers: Bedankt! En geniet heerlijk van de komende dagen!
Ik wens een ieder hier op VWC fijne feestdagen! Over 1,5 week mogen we alweer los, het gaat te hard!! Geniet van de komende dagen en eet niet teveel, zodat je niet meer kunt bukken met afsteken!!
Allemaal alvast een hele mooie kerstdagen jongens. Het jaar is toch wel weer snel gegaan met ups en downs.
Volgende week zaterdag is de dag der dagen. Dan mogen we weer. Maar eerst genieten van de kerst met de familie en natuurlijk lekker eten.
Fijne dagen iedereen! Ik hoef deze week gelukkig bijna niks meer te doen (dat was vorig jaar wel anders) voor mijn studie en ga even heerlijk genieten op VWC! Maar vooral wens ik iedereen een veilige jaarwisseling! Denk aan die bril
Bij deze wil ik alle members maar vooral ook de mensen achter Vuurwerkcrew bedanken voor alle moeite en input gedurende het hele jaar om deze site tot een succes te maken.
Iedereen fijne feestdagen en een geweldige jaarwisseling gewenst met respect voor elkaar
Fijne feestdagen allemaal, geniet er van en vooral natuurlijk veel stookplezier toegewenst!
VWC bedankt voor het afgelopen jaar!
Succes allemaal met de laatste aankopen en het ophalen van het vuurwerk