Fierce Assasin

Erg leuke cake hoor, vind die spinners erg leuk gedaan. Prijs is hier ook erg goed vind ik.
Bedankt voor de film Pyro Is Art.

Inderdaad erg leuk artikel, jammer dat er zo weinig over bekend is wat dat betreft. Zeker leuk voor in de vooravond of om te combineren in een showtje

de fierce assasin met spinners voor het 20u tijdslot afgelopen jaar. Echt een toffe cake om te verwerken in een showtje in de vooravond of zoals ik heb gedaan ter afwisseling. Mooi uitgewerkte spinners met wat kleur, en dan een lekkere eindsalvo. Die gouden ghost/blink vind ik erg tof bij die budget potjes, is toch net wat anders dan het standaard wit. Zeker een aanrader voor freakprijzen, liefst wel per 2 dan stukje van elkaar af.

Idd leuk projectmateriaal! Ga deze naw combineren met andere bestelde spinnercakes (Spinning Blue, Rat, Golden Sky Twister en Decibel)

Laatste salvo hadden ze er overigens wel uit mogen laten wat mij betreft

Dit vind ik nou echt zo'n leuk budget vooravond product. Niet hard of spectaculair, maar gewoon goede spinners. Wat mij betreft had het eindsalvo ook uit spinners mogen bestaan. Ik heb hem in 2018 al een keer geschoten en was toen echt onder de indruk van de heldere goed gevulde spinners. Ook aankomende jaarwisseling is hij weer van de partij.

Ik kwam dus nog een filmpje hiervan tegen op mijn harde schijf. Niet de beste kwaliteit, maar het geeft een idee!

Zoals ik hierboven al schreef zat deze afgelopen jaarwisseling weer in de collectie. Dit keer een video met betere kwaliteit kunnen maken ervan. Het blijft een leuke cake met mooie spinners.

Ik heb altijd een paar van dit soort kleine goedkopie bakkies om de tijd door te komen tot 0:00.

Ondanks de wind deed deze het nog best goed.

Back
Bovenaan