[FF-25SF55] Silber Fontänen - Cat. 1

//Edit: Ik zie dat dit bericht al eerder geplaatst is door Jopoh. Excuus.

Er is inmiddels een nieuwe (2022) batch van deze categorie 1 toppers:

Fountains with long burning silver sparks.

I only saw the fountains on videos so far, but I would say that the height seems a little better than before, with a little shorter burntime than at the old batch.
The most important for me is though, that the silver sparks are still really bright with a very long burntime, which distinguishes our "Silberfontänen" the most from compareable products of competitors at the market.
So always put them up high enough, so the sparks can fall a longer distance and their full burntime can be experienced.

Laatst bewerkt:
Vandaag 2 doosjes opgehaald, en zojuist 2 stuks van iedere verpakking geprobeerd. Maar ze doen het allemaal niet... Meer mensen ervaring mee? Heb zelfs even getwijfeld of ze geen dummies meegegeven hebben, maar je hoort wel wat kruit als je schud. Toch wel een teleurstelling, vooral voor de kinderen.

Vandaag 2 doosjes opgehaald, en zojuist 2 stuks van iedere verpakking geprobeerd. Maar ze doen het allemaal niet... Meer mensen ervaring mee? Heb zelfs even getwijfeld of ze geen dummies meegegeven hebben, maar je hoort wel wat kruit als je schud. Toch wel een teleurstelling, vooral voor de kinderen.

Nog 1 testen en anders ff terug.

Ik heb nog 2 doosjes liggen uit de Corona jaren. Straks is een paar stoken

Nog 1 testen en anders ff terug.

Ik heb nog 2 doosjes liggen uit de Corona jaren. Straks is een paar stoken

Het is 2 uur rijden, dus niet de moeite waard om er voor terug te gaan. Ik leg ze even bij de verwarming in de hoop dat dat wat oplost en anders is het helaas niet anders.

Ik stook ze regelmatig, nog nooit een weigeraar gehad.
Wel ooit eentje die uit elkaar klapte.
Nieuwe batch van pro Pyro nog niet getest.

Back
Bovenaan