Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vorige week gelukkig mijn bestelling met o.a. de Silber Fontänen kunnen ophalen en sindsdien heb ik de verpakkingen al meerdere keren in mijn handen gehad om deze kunstwerkjes te bewonderen. Ook dit is weer een geweldig label en bijhorend doosje. Wat mij betreft wederom museumwaardig en ook de afwerking is weer top. Vorig weekend meteen een aantal Silber Fontänen getest.
Ik vond deze erg goed overkomen. Wel duren ze vrij kort, maar de zilveren sterren branden behoorlijk lang, produceren flink wat licht en zijn van zeer hoge kwaliteit. Voor de jaarwisseling maar even op zoek naar een paaltje of iets dergelijks, want gezien de lange brandtijd van de sterren kan je hier zeker nog wel een 1,5 en misschien wel 2 meter in hoogte winnen. Denk dat dit dan nog indrukwekkender overkomt. Kortom, ik ben ook over dit Funke cat. 1 artikel erg te spreken en bewonder wederom de zeer hoge kwaliteit.
Jammer van de grote verschillen. Had tien doosjes waarvan 3/4 doosjes waar de fonteinen een heel stuk lager kwamen dan de rest.. max 30/40 cm hoog. Als ze doen wat ze moeten doen is het topspul, anders is het vrij inwisselbaar