[FF-25SF55] Silber Fontänen - Cat. 1

pyrofan#1

VWC lid
[FF-25SF55] Silber Fontänen - Cat. 1

Artikelnummer: FF-25SF55
Artikelnaam: Silber Fontänen
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 7,5 gram per stuk
Aantal per verpakking: 10 fonteinen
Effectomschrijving: Fountains with long burning silver sparks.
Tube diameter: 25mm
Kartoninhoud: 50/10
Tijdsduur: 10 sec
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €5,50-5,99

Silber Fontänen.JPG

Wij danken Funke Fajerwerki voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Super gave fonteinen, blijf me verbazen wat ze allemaal uit zo klein fonteintje weten te krijgen, gelijk een aantal pakjes van besteld :D

Ook hier heb ik 5 pakjes van besteld. Vind het erg leuke fonteintjes voor cat1. Blij met al het Funke cat1 spul dat er nu op de markt is.

Zo, dat ziet er serieus goed uit voor een Cat1 fontein. Heel benieuwd de 31e hoe deze overkomen, lijkt zo op film een echte topper.

Mooi spul! Vanmiddag paar van gestookt. Ook eentje naast een Nitro van Lesli gezet en dat oogt gewoon als een omlabeling. Duur, hoogte en fallout is precies hetzelfde.

Helaas die vs niet gefilmd maar wel deze losse.

Zo heel erg vreemd zal het toch niet zijn?
Zijn wel vaker omlabelingen te vinden, tuurlijk dat er een (flink) prijsverschil inzit kan altijd.

Zo heel erg vreemd zal het toch niet zijn?
Zijn wel vaker omlabelingen te vinden, tuurlijk dat er een (flink) prijsverschil inzit kan altijd.

Bij andere importeurs niet en ben ik het met je eens. Van Funke verwacht ik dit eigenlijk niet zomaar. Meestal doen hun er een eigen sausje overheen om er echt een Funke product van te maken.

Bij andere importeurs niet en ben ik het met je eens. Van Funke verwacht ik dit eigenlijk niet zomaar. Meestal doen hun er een eigen sausje overheen om er echt een Funke product van te maken.

Funke is wel vaker letterlijk een omlabeling https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?55202-Funke-NL-Cuckoo-Cuckoo-Fountain&p=1118990&viewfull=1#post1118990

Nitro en silberfontänen zitten hetzelfde in elkaar. Zelfde kruitgewicht, Zelfde formaat. Al is de funke veel beter afgewerkt en heeft een dikkere lont. 20201208_194512.jpg

Kwam zojuist van de Pyrotwinz ook een productfilmpje tegen van de Silber Fontänen. Ook dit artikel is wederom prachtig afgewerkt van Funke en wil deze binnenkort graag zelf bewonderen. Wel benieuwd naar de vergelijking met de Nitro's. Toch ook maar eens kijken of ik daar over een ruime week een doosje van kan scoren om zelf ook te vergelijken.

Kwam zojuist van de Pyrotwinz ook een productfilmpje tegen van de Silber Fontänen. Ook dit artikel is wederom prachtig afgewerkt van Funke en wil deze binnenkort graag zelf bewonderen. Wel benieuwd naar de vergelijking met de Nitro's. Toch ook maar eens kijken of ik daar over een ruime week een doosje van kan scoren om zelf ook te vergelijken.

Dat ziet er strak uit hoor, mooie fonteintjes!

hier vandaag 10 pakjes van opgehaald, afwerking ziet er echt top uit. Nog niet getest, maar op de films te zien zit dat ook prima.

Back
Bovenaan