Fearless Freak [Uitloop]

Deze heb ik ook gehad. Echt een top cake. Per 5 de lucht in en geweldig mooi de lucht gevuld. Deze komt zeker weten weer in mijn collectie dit jaar. Echt een top cake dit.

Toevallig was ik dit jaar bij een "concurrent" in de buurt net na middernacht. Eerst even gekeken wat er de lucht in ging daar en dat was niet veel :p
Stonden aardig wat mensen te kijken alleen bijna niemand die stookte. Was eigenlijk die kant op gelopen om te zien wat de plaatselijke chinees de lucht in ging vlammen, echter daar was alles donker. Normaal houd ik niet zo van al die drukte maar kon het toch niet laten om even te laten zien dat het Zena spul toch echt supergoed is! Even graaien in mijn doos en 2x Fearless Freak op de straat gezet :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=wiwYayblBGs&feature=youtu.be
Harderrrrrrrr Betterrrrrrrr Fasterrrrrrrrr :p

Ik had twee cakes uit deze collectie : de inglorius basterd en deze de fearless freak en in mijn ogen heeft de fearless freak het gewonnen, wat een beauty van een cake is dit en wat geeft deze cake een vol spektakel van goud en blauw in de lucht. Volgend jaar zeker weer :)

Helemaal mee eens, de Inglorius Bastard heb ik ook nog op film.....Die was helemaal te gek ook. Vond deze nieuwe serie cakes echt zeer goed.

Ik had twee cakes uit deze collectie : de inglorius basterd en deze de fearless freak en in mijn ogen heeft de fearless freak het gewonnen, wat een beauty van een cake is dit en wat geeft deze cake een vol spektakel van goud en blauw in de lucht. Volgend jaar zeker weer :)

Helemaal met je eens. Geweldig tempo als ze per 5 geschoten worden.

Deze was inderdaad erg goed. Ik had hem vermaakt op mijn pallet project en deze ging 3x de lucht samen met 3x de golden dream. Dit was echt heel erg gaaf en het gaf een aardig volle lucht. Filmpjes zullen binnenkort volgen in mijn topic :)

Presteert deze bak in zijn eentje ook zo goed? En welke vonden jullie beter, deze of de golden willow (mits je die natuurlijk ook een keer gehad hebt..)?

Hier dan, nog zo'n topper die ik, net als Tabe, gewoon vergeten ben te kopen en daar baal ik wel van als ik die films zie!
Het laatste schot vind ik net even minder, maar voor die 25 euri wel een topbak en dan nog een gruwelijk label, die had er moeten staan, op zeker aankomend jaar! :D

Dit was denk ik de grootste verrassing uit mijn collectie! Prachtbak voor die 25 euro, presteerd ook alleen prima! Naar mijn mening de beste cake qua prijs/kwaliteit verhouding in deze nieuwe lijn!

pyro-fresk

Jezus wat een mooi bakkie:D..

Geen golden willow dit jaar wss maar de fearless freak! Dat is zeker een waardige opvolger zo te zien..

Als enige minpuntje vind ik de finale, qua geweld van de salvos het minst..:(

Des al niet te min, hij komt er dit jaar!

Prijs is trouwens ook top!

filmpje van Zena vuurwerk is hij aangepast.

Wel 5x5 maar hij begint met de brocade, dan de finale shots, golden willow, brocade, en als finale golden willow.

Ben ik eigenlijk wel gelukkig mee!

Back
Bovenaan