Fallas 2027 wie gaan er?

Ik zit al 2 jaar tevreden naast les artes 👍. Net buiten het centrum maar met de fiets meer dan goed te doen .. en letterlijk naast de avondshows
Wij zitten daar ook om de hoek en niet aan de centrum kant daar fietsen we wel naar toe.
5 min lopen van de avondshows ideaal.

Als je de mogelijkheid hebt zeer zeker doen. Laatste jaren wordt er best veel geschoten in die weekenden. En zo niet, alsnog geen straf om daar te zijn en mascletà's te zien:)

We hadden je nog zó gewaarschuwd! Na je eerste keer Fallas ben je meteen verpest en kom je elk jaar weer terug!

Mijn ticket is ook alweer geboekt! 12-20 maart, AMS.
Ja heb er wel echt ontzettend genoten, wil ook zeker weer gaan in 2027.
Mijn reisgenoten/vrienden ook, alleen willen hun wat korter gaan (een dag of 3 a 4)
Ik denk dat ik wel weer een leuke groep bij elkaar kan krijgen, gaat vast goedkomen !

Heb door Fallas het hele buitenland virus te pakken, echt ongekend. Zojuist de Pyrologus gekocht en ik ben veel op rij aan het zetten voor de komende jaren. Dit jaar hopelijk in ieder geval nog Malta en een Italiaans festival. Maar natuurlijk ook Fallas 2027 én inmiddels gaat dat gebeuren samen met forumleden Snor en Emoord.

Deze week het besluit genomen om niet meer te gaan. Heb het wel gezien na al die jaren. Gezelligheid is prachtig, maar het vuurwerk 'pakt' me daar al jaren niet meer. Italië heeft me de afgelopen jaren veel meer plezier gegeven en nu deze week 'vrij' komt kunnen er weer 2 extra tripjes worden ingepland! :handsup:

Back
Bovenaan