Fallas 2027 wie gaan er?

Vorige week ook alles alweer geregeld :cool:

Wie: Burning Salvo + familie
Wanneer: 5-3 t/m 8-3
Waar: Casual Vintage Valencia
Vlucht: Amsterdam-Transavia > Valencia- KLM

Wanneer: 14-3 t/m 20-3
Waar: Torre de Francia appartement
Vlucht: Amsterdam- KLM > Valencia- KLM

De voorbereidingen voor Fallas 2027 zijn alweer begonnen. Zo is vandaag bekend geworden dat het budget voor de Falla op het plein met €1.000 wordt verhoogd en het budget voor de Falla Infantil met €10.000 wordt verhoogd.

Budget voor de grote Falla komt hiermee op €240.000 en de Infantil op €44.000.

De artiesten hebben 10 dagen de tijd om hun ideeën in te zenden. Benieuwd wat het gaat worden.

Wij (ik en mijn lieve vrouwtje) hebben ons hotel en de vliegtickets weer geregeld. 🥳 Komende editie de 14e al heen en de 20e terug vanaf Amsterdam.

Zitten weer tussen Campanar en Benicalap. Net wat rustiger de dag opstarten en fijn voor een goede nachtrust. 👌

Laatst bewerkt:
Opvallend dat tegenwoordig veel freaks al vroeg heen gaan. Was dat jaren geleden nog 15/16 maart heen zie je nu vaak al 12/13/14. Kunt er niet dagen genoeg zijn.
toevallig valt het nu ook ideaal met de weekend dagen, en vroeger waren er helemaal geen extra showtjes, en geen "opening" van Fallas en geen pre Fallas etc.
toen had je een matige avondshow 15 maart in de bedding ( vaak van turis ) maar ik ben vaak genoeg de 14de al gegaan, beetje acclimatiseren

Vorige week ook alles alweer geregeld :cool:

Wanneer: 5-3 t/m 8-3
Waar: Casual Vintage Valencia
Vlucht: Amsterdam-Transavia > Valencia- KLM

Wanneer: 14-3 t/m 20-3
Waar: Torre de Francia appartement
Nog een kleine toevoeging...

Wie: Burning Salvo (allleen)
Wanneer: 27-2 t/m 28-2
Waar: Sweet Continental (nog te boeken)

Dit jaar ook maar eens een keer vroeg geboekt, na deze prachtige editie.

Wie: Sr-lex +2/3 vrienden
Wanneer: 16-3 t/m 19-3
Waar: Centrum nabij Mercat Central
Vlucht: Amsterdam - Transavia

Ik en mijn vrouw gaan voor het eerst. Maar ik ben alles op het gemak aan het uitzoeken. Waar overnachten ? Waar zijn de shows ? Ik ben vooral op zoek naar alle informatie haha. Dus, als het goed is, ben ik erbij !

Thnx ! Die had ik net gevonden inderdaad, ik heb ook al veel informatie gevonden hier op het forum haha. Gaat goedkomen denk ik. Wil wel iets uit het centrum zitten, onze nachtrust is goud waard haha.
Of je rust krijgt is de vraag. Wij zaten een stukje buiten het centrum in een rustig appartement, normaal gesproken. Echter wel een Casal Faller recht tegenover ons, dus straatfeesten tot 4.00 uur.

Als je niet in de verdrukking wil staan moet je vroeg zijn, krukjes mee en zo iets meer ruimte voor je groepje creëren. Wij evaren die drukte dus totaal anders omdat iedereen achter ons staat en wij d ruimte bij het hek hebben. Voor ons werkt dit ideaal, je moet er vroeg zijn maar levert je uiteindelijk veel meer op.

@Thunderboy de prijs die jij wil per show ga je niet vinden helaas, 100/150 is meer realistisch. Snap het ook wel, die mensen kunnen in die 3 weken tijd een groot deel van hun hypotheek terug verdienen.
Bij Atenea Sky wel, maar dan sta je er schuin voor en de ruimte vooraan is beperkt

Overigens waren we de 19e om 10.00 uur bij het plein en konden niet eens meer vooraan zitten. Iedere dag vanaf de 16e dezelfde Spanjaarden die er echt megavroeg waren. De laatste dag bleken ze er al voor 8.00 uur te zitten hoorden we van anderen. Maar goed we willen niet in het gedrang staan/zitten.
We waren er dit jaar 11e al, dan kan je een uur vantevoren aankomen en sta je nog redelijk vooraan.

Back
Bovenaan