Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Navarros in Russafa. Maar vorig jaar dicht tijdens de ‘grote dagen’ vanwege geen personeel.Kleine vraag wat niets met fallas te maken heeft. Aanraders voor cafeetjes/eettentjes?. Liefst waar veel locals zijn.
The Gordon 10Kleine vraag wat niets met fallas te maken heeft. Aanraders voor cafeetjes/eettentjes?. Liefst waar veel locals zijn.
Eigenlijk zouden Katwijk en Fallasfestival het geld op een hoop moeten gooien, dan wordt het echt Nog grotere een beuker van een MascletaZou ik weer zo vrij mogen zijn om de sponsor-mascletà van 16 maart om 16:00 bij Falla Fuencaliente-Lebon onder de aandacht te brengen?
We kruipen langzaam richting de 3000 euro. Maar heel erg langzaam! Om minstens zo'n mascletà als vorig jaar neer te zetten hebben we zeker nog 1000 euro extra nodig. Wil jij meehelpen aan een éxtra mascletà , op een perfect tijdstip, met een Nederlands tintje? Iedere donatie is welkom! Meer info en doneerlink: https://fallasfestival.nl/las-fallas-2025/doneeractie-onze-eigen-mascleta
Nu is er meer keus. Maar doneren doe ik echt nietEigenlijk zouden Katwijk en Fallasfestival het geld op een hoop moeten gooien, dan wordt het echt Nog grotere een beuker van een Mascleta
Zo zie ik het ook, een 500 grammer kost in NL ook al snel 30 a 40 euro, als je dat kan missen, heb je wat leuks voor 5 a 6 minVele handen maken licht werk. Gewoon wat doneren als je kunt, alle kleine beetjes helpen.
nee dat kan niet...die 501 kg is al een flinke uitdaging, en je krijgt niet ff een nieuwe vergunning voor meer.Eigenlijk zouden Katwijk en Fallasfestival het geld op een hoop moeten gooien, dan wordt het echt Nog grotere een beuker van een Mascleta
6500 agenten met de focus op illigaal vuurwerk, dat wat er vorig jaar is gebeurd is compleet achterlijk, en nog eens rellen ook.Ik ben benieuwd of er echt zo een grote operatie gaat plaatsvinden als dat zij zeggen. Hoop alleen niet dat je straks op allemaal random plekken in de stad zulke malloten hebt die met dat spul lopen te strooien.
Zeker, en hier in Paiporta ook. Vreselijk om te zien allemaal, heftig.In Chiva nog iets te merken van de overstromingsramp? Plaatsje was zwaar getroffen immers.
Veel dingen kapot?Zeker, en hier in Paiporta ook. Vreselijk om te zien allemaal, heftig.