Fallas 2025 wie gaan er?

Nee joh, waarom zo lang van te voren al aanwezig? Is altijd mega rustig.
Laatste keer tering druk (of eigenlijk te rustig) bij douane. M'n tas zat aan de verkeerde kant zeg maar, 1 vrouwtje en mocht blijkbaar alleen controleren als ze met z'n 2e waren.... nou 6 tassen voor me natuurlijk, dus na half uur daar pas weg, als je dan ook nog eens naar de verste Gates moet á 26min lopen is er inmiddels uurtje voorbij 😉.

Het kan idd in een klein uurtje maar dan moet alles vlekkeloos verlopen, ook wel eens gehad en dan ga je idd dronken het vliegtuig in.

Dat waren inderdaad mooie shows. Wij hebben er toen 2 van de 3 meegepakt, denk dat dat dit jaar ook weer zal gebeuren. Nog 6 nachtdiensten werken en dan eindelijk weer die kant op, heerlijk.
Die nocturna in ruzafa o 20:30 is een van de hardste straat mascletas die ik ooit heb mee gemaakt, ik zou daar zeer zeker gaan kijken!

Freaks!!
Mochten jullie nog informatie hebben.... Ik probeer ze hier te verzamelen.

Mods vwc. Mochten jullie dit liever niet hebben dan hoor ik het wel! Het gaat mij enkel om zoveel mogelijk informatie te verzamelen voor iedereen 🎆🥳

Freaks!!

Mods vwc. Mochten jullie dit liever niet hebben dan hoor ik het wel! Het gaat mij enkel om zoveel mogelijk informatie te verzamelen voor iedereen 🎆🥳

Lekker bezig, hopelijk wordt het een hele lange lijst met mooie shows.
Hoe meer shows hoe beter, kom maar op.

Freaks!!

Hoe meer info hoe beter! :thumbsup:

Geweldige film Madmax, van genoten. Veel bekenden dingen komen voorbij, bedankt voor het delen.

Misschien kun je de volgende shows op Youtube opzoeken. Die zijn ook door hen geschoten, zodat je een beeld krijgt van hun stijl :)

05-08-2024 23:55 maandag Calpe (Castillo)
09-08-2024 0:30 vrijdag Elche (Nocturna)
28-07-2023 1:00 vrijdag Albal (Castillo)
09-08-2023 0:30 woensdag Elche (Nocturna)
21-01-2023 21:00 zaterdag Canals (Castillo)
14-08-2022 0:00 zondag Burjassot (Nocturna)
Dank je !

Beste Freaks,
Ik ga al een aantal jaar naar Fallas toe, natuurlijk voor de geweldige shows, de sfeer en het eten. Verder mag ik graag zelf een stukje vuurwerk afsteken daar, uit de winkel uiteraard. Voorheen kon dit altijd op Palau dit is helaas om zeep geholpen. Weten jullie nog plekken waar je rustig kunt stoken met beleid/respect voor alles om je heen?
Alle locaties zijn welkom en mogen ook gestuurd worden via een PM. Ik ben zelfs bereid een financiële bijdrage te leveren als dit kan bij een vereniging als ik maar lekker kan stoken.

Beste Freaks,
Ik ga al een aantal jaar naar Fallas toe, natuurlijk voor de geweldige shows, de sfeer en het eten. Verder mag ik graag zelf een stukje vuurwerk afsteken daar, uit de winkel uiteraard. Voorheen kon dit altijd op Palau dit is helaas om zeep geholpen. Weten jullie nog plekken waar je rustig kunt stoken met beleid/respect voor alles om je heen?
Alle locaties zijn welkom en mogen ook gestuurd worden via een PM. Ik ben zelfs bereid een financiële bijdrage te leveren als dit kan bij een vereniging als ik maar lekker kan stoken.
In principe de hele stad. Houdt gewoon rekening met elkaar

Back
Bovenaan