Fallas 2025 wie gaan er?

Gaaf dat jullie voor de eerste keer gaan. Waar zit je precies? Klinkt een eind vanaf het centrum. Dan zeker fietsen huren.
(beach )Patacona, is inderdaad iet wat verderop.
We fietsen er ongeveer 20 min over 5 a 6 km tot centrum.

Hopelijk zijn er wat leuke producten daar ook te koop.
Helaas niemand hier in de buurt of om me heen die er vaker is geweest die ik erover kan spreken.
Toch zijn er vanuit je pyro hartje ineens zoveel vragen op.

Zijn er evt andere groepen/forums over Valencia?
Ben hier reeds pas aangemeld. Vind zoeken soms wat lastig :bonk:.

Ja inderdaad bij mee. Jammer dat Marti ontbreekt bij de grote shows/mascleta tijdens de laatste dagen.

Bijlagen

• Screenshot_20250111_071926_Facebook.jpg
    Screenshot_20250111_071926_Facebook.jpg
    900,2 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
Helaas kan ik dit jaar niet tijdens het hoofdprogramma aanwezig zijn. Nu ben ik aan het kijken naar het openings weekend of het weekend er na. Iemand enig idee wat leuker is?

Ja inderdaad bij mee. Jammer dat Marti ontbreekt bij de grote shows/mascleta tijdens de laatste dagen.
Marti kan zich gewoon niet meten met de grote bedrijven… Ik heb nog nooit zo veel fout zien gaan bij een schieter als bij Marti.

Met alle respect naar Marti natuurlijk voordat ik mensen tegen het zere been schop.

Vraag me dan ook af wat de reden is waarom het steeds fout lijkt te gaan bij Marti, verouderd schietsysteem wellicht?

Ps .....mijn reactie is natuurlijk een mening, mocht jij andere ervaring hebben dan is dat ook goed! Weet wel paar jaar terug bij een avondshow van marti dat de single shots niet helemaal lekker gingen 😬

De avondshow van hun gezien afgelopen jaar?
Denk naast die van ricassa een aantal jaar terug zeker 1 van de betere.

Yes die heb ik meegemaakt en was idd beter dan verwacht. Maar dat verandert er voor mij niks aan dat ik meer dingen fout heb zien gaan dan goed!

Vond die castillo van FX vorig jaar wel beter dan die van Marti!

Marti kan zich gewoon niet meten met de grote bedrijven… Ik heb nog nooit zo veel fout zien gaan bij een schieter als bij Marti.

Met alle respect naar Marti natuurlijk voordat ik mensen tegen het zere been schop.

Vraag me dan ook af wat de reden is waarom het steeds fout lijkt te gaan bij Marti, verouderd schietsysteem wellicht?
Ben je niet in de war met TURIS? Marti vind ik clean, of ik mis iets. 2017, 2018 en afgelopen jaar carlos , zoon van Reyes, was heel nice. Turis maakte er een puinhoop van. links iets, rechts daarna, lege luchten, werd stil gelegd. Lege effecten shells, die hoeft voor mij niet meer te komen voor de mascleta en castillo.
Fallas onwaardig bedrijf.

Laatst bewerkt:
Ah dan zijn de prijzen hetzelfde gebleven iig, top. Beviel onze afgelopen jaar zo slecht omdat het uit m’n hoofd om 13:00 open ging. Stonden er keurig op tijd, maar toen we het dakterras opkwamen stond er al een grote groep Spaanse mensen. Stonden we alsnog opgepropt en niet goed vooraan. Dan is 600 met 2 stellen ineens best wat geld.

Dat hadden wij ook. Afgelopen jaar, ik meen op de zondag, dakterras geboekt en keurig op tijd daar. Kwamen we boven, was het al vrij vol. Vervolgens mooi plekje, moesten we plaats maken voor een groep locals met een man op leeftijd. Die vervolgens gestrekt ging door de hitte...

Enerverende middag:p Overigens haalde ze toen net voor de mascleta begon allerlei bankjes en kratten tevoorschijn en konden we het vrij goed zien. Wel goed bevallen dus!

Ondanks dat ik het absoluut niet goed keur wat er daar op Palau allemaal word afgestoken, kom ik er graag. Ze doen het toch wel, dan maar een biertje en toekijken!
Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Fallas, hebben airbnb-tje geboekt helaas niet de gehele laatste week.. 12 - 17 maart.. is er voor de 15e al wat te beleven daar? ook op Palau of is dat echt vanaf 15-3? wij zitten in de buurt Ruzafa, zelf vuurwerk afsteken daar ook goed te doen, of kan je dat beter laten?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan