Fallas 2025 wie gaan er?

Bedankt voor jullie snelle reacties, zijn er buiten de standaard shows (nit d alba) en 3 castillo's nog veel siervuurwerk shows van bijvoorbeeld fallas verenigingen zelf? of valt dat wel mee? vooral straat mascletas..

Bedankt voor jullie snelle reacties, zijn er buiten de standaard shows (nit d alba) en 3 castillo's nog veel siervuurwerk shows van bijvoorbeeld fallas verenigingen zelf? of valt dat wel mee? vooral straat mascletas..
Er komen vast lijstjes online, misschien wie er een heeft, wil hij het delen.
Vaak zie je hekken met parkeerverbod etc, als daar een vereniging vlak bij staat is er mogelijk kans op mascleta of nocturna. Je kan het ze altijd vragen.
Ik weet er iig een die al jaren op hetzelfde tijdstip is, niet groot, maar vlak bij het plein.
Op plaza del Temple, voor de deur van River hostel.
Op 18 maart om 14.30
uiteraard ook Fallasfestival.nl sponsor mascleta, wellicht hebben zijn nog meer lokaties op hun FB.

Iemand wel eens een avondshow gezien van Tamarit?
Zag net de mascleta van 9 maart 2024 en ben daardoor erg benieuwd wat ze gaan doen met castillo in de rivier.
Misschien kun je de volgende shows op Youtube opzoeken. Die zijn ook door hen geschoten, zodat je een beeld krijgt van hun stijl :)

05-08-2024 23:55 maandag Calpe (Castillo)
09-08-2024 0:30 vrijdag Elche (Nocturna)
28-07-2023 1:00 vrijdag Albal (Castillo)
09-08-2023 0:30 woensdag Elche (Nocturna)
21-01-2023 21:00 zaterdag Canals (Castillo)
14-08-2022 0:00 zondag Burjassot (Nocturna)

Ieder voor zich natuurlijk. Maar als je al ingecheckt bent en alleen handbagage hebt loop je direct door naar de controle. Dus niet veel tijd nodig!

Ik heb heel graag een pilsje, maar dat was me ook te vroeg. Na de eerste mascleta heb ik er onder het genot van een lekker zonnetje wel een paar burgemeester gemaakt op Place de la Reina

Mischien een rare vraag maar ik ga voor het 1st en alleen de 15e die kant op maar die mascletas moet je daar een ticket voor kopen of zijn ze gewoon gratis te bewonderen

Mischien een rare vraag maar ik ga voor het 1st en alleen de 15e die kant op maar die mascletas moet je daar een ticket voor kopen of zijn ze gewoon gratis te bewonderen
Zijn gratis. Voor een paar zou je iets kunnen doneren, bijvoorbeeld die van Katwijk en Fallasfestival.nl.

Back
Bovenaan