Fallas 2024 [Wie gaan er]

Zojuist ook een balkon geboekt voor 3 maart. Afgelopen jaar zeer goed bevallen, dus moest voor dit jaar wel weer gebeuren.

Bij welk balkon / site heb je geboekt als ik vragen mag? Wij hebben dat nog niet eerder gedaan maar ben toch wel benieuwd naar de kosten etc.

Achteraf gezien is zelfs de film gejaagd... Neem je tijd om te gaan zien wat je gepland hebt. Alles meemaken lukt zeker het eerste jaar niet !!

in 2024 hebben we een extra dag geboekt, 8 dagen. We willen vooral de dingen zien en beleven die we in 2023 niet meegemaakt hebben door alle drukte.

Laatst bewerkt:
Met een tussenstand van 1500 euro hébben al een mascletà, maar we beginnen iets achter te lopen ten opzichte van vorig jaar. Maar het is nog geen 16 maart en ik denk dat de hoeveelheid van vorig jaar weer haalbaar wordt! En iedere euro die er vanaf nu bij komt maakt een grotere mascletà. Dus, doe mee! Iedere donatie is welkom.

https://fallasfestival.nl/las-fallas-2024/doneeractie-onze-eigen-mascleta

Bekijk bijlage 80196

Zojuist ook nog even een donatie gedaan :)

Achteraf gezien is zelfs de film gejaagd... Neem je tijd om te gaan zien wat je gepland hebt. Alles meemaken lukt zeker het eerste jaar niet !!

in 2024 hebben we een extra dag geboekt, 8 dagen. We willen vooral de dingen zien en beleven die we in 2023 niet meegemaakt hebben door alle drukte.

Leuke film heb je gemaakt, mooi om te zien dat je er voor gekozen hebt om het festival te filmen met de sfeer in de stad en de poppen enzo. Terrasje waar je hebt gezeten bij Torres de Serranos kun je prima zitten, hebben wij ook al redelijk wat keren gegeten.

Tijdens de laatste week liggen de prijzen van de balkons een stuk hoger dan aan het begin van Fallas. Is ook logisch

Tijdens de laatste week liggen de prijzen van de balkons een stuk hoger dan aan het begin van Fallas. Is ook logisch
Omepje en Feabal hebben het beide over het eerste weekend van Maart.
Ik had ook verwacht dat het eerste weekend een stuk voordeliger zou zijn maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Persoonlijk vind ik het inmiddels echt te duur geworden.

Omepje en Feabal hebben het beide over het eerste weekend van Maart.
Ik had ook verwacht dat het eerste weekend een stuk voordeliger zou zijn maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Persoonlijk vind ik het inmiddels echt te duur geworden.

Ok. misverstand vanuit mijn kant.
Ik betaalde in 2020 € 75,- p.p. tijdens de Nit de l'Alba (lange zijde , met onbeperkt drinken. Helaas ging dat toen niet door vanwege Corona.

Nu heb ik enige tijd geleden al geïnformeerd en nu betaal je € 105,- p.p. (incl catering voor een mascleta op 17,18,19 maart. Zelfde prijs voor de crema (maar dan alleen met drank).

Is echt koehandel geworden.

Ergens ook wel te begrijpen, komt tog wel vol. Je hebt 19 dagen je balkon vol, sommige dagen zelfs 2 keer. Denk dat je zo een groot deel van je jaarlijkse huur/hypotheek in die 3 weken binnenharkt.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan