[Freakactie 2020] Vuurwerkstore Holten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wauw hele vette actie hoor. Maar durf even niks meer te bestellen vanwege dat vuurwerkverbod of niet. Misschien pak ik later van de maand nog wat mee als er meer duidelijkheid is.

Snap ik. Mocht er onverhoopt dit jaar een verbod komen dan kunnen wij ook niet met het geld op vakantie dus ga er maar vanuit dat je netjes terug betaald wordt of als alternatief een voucher o.i.d.. Een voucher is eerlijk gezegd voor ons een stuk minder administratief werk dan iedereen terug betalen. Maar klant is koning!

Misschien nog wel weer een andere oplossing. We zijn er over aan het nadenken. Natuurlijk met uiteindelijk de beste oplossing voor de klant.

Snap ik. Mocht er onverhoopt dit jaar een verbod komen dan kunnen wij ook niet met het geld op vakantie dus ga er maar vanuit dat je netjes terug betaald wordt of als alternatief een voucher o.i.d.. Een voucher is eerlijk gezegd voor ons een stuk minder administratief werk dan iedereen terug betalen. Maar klant is koning!

Misschien nog wel weer een andere oplossing. We zijn er over aan het nadenken. Natuurlijk met uiteindelijk de beste oplossing voor de klant.

Goed om te horen. En ik zou het jullie echt niet gunnen. Jullie zijn zo lang zo hard bezig om de winkel corona proof te maken. Echt top hoor.

Wat een geweldige actie weer Stefan. Vorig jaar met veel enthousiasme de acties gevolgd en zal dat ook zeker dit jaar weer doen. Echt een flinke korting en dat nog in november! De Spain Fan Dtyle had al een scherpe prijs, maar als daar ook nog eens 30% van af gaat dan is het helemaal bizar. Nog geen €80,-. Nog nooit zo goedkoop gezien.

Dat klopt zeker.
Toch is 30 euro te veel betalen nooit leuk. Had ik ook een leuke cake voor uit kunnen zoeken
Blijf een Nederlander. Altied voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten

Dat blijft zoals eerder genoemd altijd het risico.
Soms gok je goed soms gok je fout met kopen.

Ik heb de 1.2willow mayhem voor €85 met een gratis hoops cake.
En nu staat hij voor €130 en met 30% is het €90 zonder hoops cake.
Dus goed gegokt.
Maar heb ook wel is verkeerd gegokt met iets te snel kopen en daarna een aanbieding krijgen.

Klopt we blijven Nederlanders het liefst gratis en anders korting korting :D

Mijn oma zei altijd, als je alles weet kan je met een dubbeltje de wereld rond! En momenteel zit ik nog steeds in Nederland. Van een leverancier zijn het volgens mij vooral mooie extra tjes voor ons, freaks.

Laatst bewerkt:

Fijn om te horen Stefan, denk dat wel meer freaks soortgelijke vraagtekens opgooien bij de rare situatie die nu ontstaat rondom Corona. Uiteraard hopen we allemaal dat het zover niet hoeft te komen! :)
Ik vroeg me nog wel af, hoe gaat het eigenlijk met orders die via Magnum Vuurwerk zijn gedaan, soortgelijk?

Verder mijn complimenten voor alles wat je doet. Vorig jaar kennis gemaakt met Vuurwerkstore Holten en is mij toen prima bevallen! :)
Bij jullie een prima alternatief verkregen voor een product dat niet geleverd was, bij andere zaken werd ik zeer onvriendelijk behandeld bij soortgelijke situaties.

Vuurwerkstore Holten staat in ieder geval op mijn jaarlijkse lijstje zolang het nog kan en mag! :thumbsup:

Hopelijk tot in december! :yes:

Geweldige actie zeg. Wat doe je toch een hoop voor de liefhebbers, zowel in de winkel als op de fora. Heel gaaf om te zien! :thumbsup:

Fijn om te horen Stefan, denk dat wel meer freaks soortgelijke vraagtekens opgooien bij de rare situatie die nu ontstaat rondom Corona. Uiteraard hopen we allemaal dat het zover niet hoeft te komen! :)
Ik vroeg me nog wel af, hoe gaat het eigenlijk met orders die via Magnum Vuurwerk zijn gedaan, soortgelijk?

Verder mijn complimenten voor alles wat je doet. Vorig jaar kennis gemaakt met Vuurwerkstore Holten en is mij toen prima bevallen! :)
Bij jullie een prima alternatief verkregen voor een product dat niet geleverd was, bij andere zaken werd ik zeer onvriendelijk behandeld bij soortgelijke situaties.

Vuurwerkstore Holten staat in ieder geval op mijn jaarlijkse lijstje zolang het nog kan en mag! :thumbsup:

Hopelijk tot in december! :yes:

Orders die gedaan zijn op de webshop van Magnum hebben wij geen invloed op. Deze webshop is van Broekhoff. Voor vragen over betalingen die gedaan zijn via die webshop moet je je richten tot Broekhoff.

Dat was gisteren een meer dan prima actie. Voor mij was de ‘Hollandse zunige pijn’ te doen, de Fast ‘n Loud zelf een poosje terug voor €85 mee kunnen pakken. Dat vond ik al een meer dan prima deal, laat staan waar deze gisteren voor te krijgen was. Heb de acties van vorig jaar nog even bekeken, maar dat belooft wat voor de komende weken!

Wordt het assortiment nog aangevuld? Of is dit het definitieve assortiment voor dit jaar Stefan?

Vandaag de volgende actie! Ben erg benieuwd wat er tussen 16:00 en 22:00 op de planning staat. Verbod of niet, in ieder geval mijn complimenten voor de ontzettend goede acties en de leuke wijze waarop dit gedaan wordt!

Beste allemaal,

Wij snappen alle emotie meer dan goed, maar wij willen het ook op dit forum zo positief en gezellig mogelijk houden.
Momenteel is er nog geen enkele duidelijkheid hoe de jaarwisseling eruit zal gaan zien en dat is bij winkeliers en importeurs net zo.
Praktische vragen over hoe om te gaan met bestellingen e.d. kunnen nu niet (goed) beantwoord worden.
Het heeft geen zin om het forum daarmee vol te schrijven en we zullen dat ook verwijderen totdat er duidelijkheid is.

groet,

Vuurwerkcrew

Echt ontzettend respect hoe jullie hier mee omgaan , ik hoop echt van harte (net zoals ieder ander hier)dat de verkoop dit jaar doorgaat en jullie ondanks deze ellende allemaal , een mooie omzet gaan draaien!

Ik zat in de startblokken voor de actie.
Stipt 16:00
Balen dat het niet door gaat, maar ook begrijpelijk.
Nu maar wachten tot de 19e .

Ook echt het nieuws uitbrengen op de tijd van de actie... #Verrassing:bonk: GRRRR

Maar begrijpelijk hoor Stefan, hopen dat we met 2 weekjes goed nieuws krijgen..
Iedere dag een andere actie is ook prima:droolthum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan