dvisser050
VWC lid
Wat is de boete voor eventueel afsteken wanneer dat niet mag? Neem ik dan wel voor lief 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat is de boete voor eventueel afsteken wanneer dat niet mag? Neem ik dan wel voor lief![]()
Wat is de boete voor eventueel afsteken wanneer dat niet mag? Neem ik dan wel voor lief![]()
Moet je wel op heterdaad betrapt worden. Dat ze dus ook zien dat jij het aansteekt buiten de toegestane afsteektijden.Normaalgesproken €100.
Het Mediavirus laat vaak alleen de negatieve berichten zien zo werkt het eenmaal. Maar er is zoveel positief geluid over onze hobby die je niet hoort. Een van de vele voorbeelden hiervan is:
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?52410-Fabian-kijkt-een-jaar-lang-uit-naar-de-laatste-dag
Lees dit maar eens door. En zo zijn er nog veel freaks waarbij het zo aan toegaat.
Genieten zolang je genieten kan!
Er zijn weinig dingen zeker in het leven maar dat de dieren- en bomenknuffelaars dit rond deze tijd zouden gaan opperen zag een blinde aankomen. Dan rest nog de vraag hoeveel waarde je hieraan moet hechten.
Bijzonder om te lezen dat veel leden compleet de moed in de schoenen zinkt na een uitspraak van Jesse, die bijzonder doorzichtig is onder het motto 'een goede aangelegenheid om als een klein kind je eigenwijze zin door te drukken'.
Natuurlijk gaat O&N anders worden, maar om direct van het ultieme rampscenario uit te gaan is ook weer een uiterste. Kom op jongens en meisjes, laten we met twee benen op de grond blijven staan en zien hoe het gaat lopen.
Wat er exact gaat gebeuren is van veel factoren afhankelijk en de mening van Jesse staat zeker niet in de top-10 van mijn lijstje met factoren.
Kortom, wel zorgen hier maar zeker geen paniek (laat staan het nu al annuleren van bestellingen).
Nou, noem me naïef maar ik had echt gehoopt dat we elkaar wat zouden gunnen in deze rare tijden... Dat er nu op deze manier geprobeerd wordt om iets er door te drukken vind ik echt lager dan laag. Ongeacht of het lukt of niet. Met het oog op iets gunnen heb ik mijn bestellingen ook maar niet geannuleerd nog. (Sommige) Ondernemers/winkeliers hebben het al moeilijk genoeg nu. Mocht er een verbod komen dit jaar al, ben ik benieuwd hoe het allemaal opgelost gaat worden...
is er dan een kort geding?Weet iemand of - en waar dan - het kort geding live te volgen is vandaag? En hoelaat dat circus begint?
Rechtszaak over afsteekverbod vuurwerk Rotterdamis er dan een kort geding?
Dan ga ik dit weekend nog een tripje Belgie doen!!