Fallas 2023 [Wie gaan er]

Vanwege de vluchtwijziging pas geleden via Amsterdam hebben wij de vlucht gewijzigd naar de 15e t/m de 20e via Rotterdam ( voor de startpost om te updaten ).

Ik kan ook niet wachten op een schema van de straatmascletas maar ik hou tot nu toe een beetje de wat grotere straatmascletas aan die al jaren worden geschoten. Dat zijn vaak verenigingen met veel geld die dat stabiel hetzelfde schieten. De 15e ga ik naar het plein en vanaf de 16e lekker de straten in.

Vanwege de vluchtwijziging pas geleden via Amsterdam hebben wij de vlucht gewijzigd naar de 15e t/m de 20e via Rotterdam ( voor de startpost om te updaten ).

Ik kan ook niet wachten op een schema van de straatmascletas maar ik hou tot nu toe een beetje de wat grotere straatmascletas aan die al jaren worden geschoten. Dat zijn vaak verenigingen met veel geld die dat stabiel hetzelfde schieten. De 15e ga ik naar het plein en vanaf de 16e lekker de straten in.
Waar kan je die schema's makkelijk vinden?:)

Helaas door langdurige ziekte van me vriendin, de hele trip moeten annuleren.:sad: kijk uit naar alle jaloers makende foto's en filmpjes. Op naar 2024 en dan moet het toch een keer lukken om na 2019 weer eens naar valencia te gaan. Voor een iedere die gaat geniet er van! En ik kan helaas uit de start post vandaan gehaald worden.

Zuur voor je en beterschap gewenst voor je vriendin. Ik ken het gevoel... Wij zouden in 2020 gaan voor de eerste keer. Beiden toen geveld door ziekte Uiteindelijk was dat ook ons geluk aangezien de boel gecanceld werd.

Helaas door langdurige ziekte van me vriendin, de hele trip moeten annuleren.:sad: kijk uit naar alle jaloers makende foto's en filmpjes. Op naar 2024 en dan moet het toch een keer lukken om na 2019 weer eens naar valencia te gaan. Voor een iedere die gaat geniet er van! En ik kan helaas uit de start post vandaan gehaald worden.

Ontzettend zuur zeg, vreselijk. Maar beterschap voor je vriendin en dan maar uitkijken naar 2024.

Gister een balkon gereserveerd voor 6 maart samen met Mattenfreak en de vrouwen. Voor het eerst dat we een mascleta op een balkon gaan kijken, benieuwd hoe dat zal zijn.

Gister een balkon gereserveerd voor 6 maart samen met Mattenfreak en de vrouwen. Voor het eerst dat we een mascleta op een balkon gaan kijken, benieuwd hoe dat zal zijn.

Hier 17 maart een balkon gereserveerd. Voor mij ook de eerste keer ik heb er super veel zin in!

Via Eline loves Valencia, een facebook pagina, is het o.a. te regelen, maar er zijn ongetwijfeld rondom het plein best veel opties via Spaanse contactpersonen.

Vandaag wordt het officiële programma bekend gemaakt met de shows, zeer benieuwd naar!

Kun je vertellen hoe je zo'n balkon kunt reserveren? Lijkt me ook wel gaaf.

Wij hebben het inderdaad via Eline Loves Valencia gedaan. Vrienden van ons hebben het vorig jaar ook gedaan via haar. Toen was het perfect verzorgd met 2,5 uur eten en drinken erbij inbegrepen.

Wij hebben het inderdaad via Eline Loves Valencia gedaan. Vrienden van ons hebben het vorig jaar ook gedaan via haar. Toen was het perfect verzorgd met 2,5 uur eten en drinken erbij inbegrepen.
Wij hebben zojuist ook gereserveerd voor de Mascleta show op 16 maart.

Goedemorgen,
Dank voor het programma.

Ik ben er 25/2 en 26/2 voor het eerst.
Goed om te lezen dat er dan ook vuurwerkshows zijn!

Iemand nog tips vwb locaties on shows te bekijken, het kopen van vuurwerk en/of om zelf te stoken?

Thanks!

Back
Bovenaan