[GEANNULEERD] Prijsvraag Vuurwerbunker.nl 2020

Wat een ontzettend dikke prijsvraag! Heel veel succes allemaal en enorm bedankt Vuurwerkbunker :applause:

Wat een actie !!
Wel een stuk rijden, maar met zulke prijzen is dat natuurlijk geen probleem. Bedankt Vuurwerkbunker voor het mogelijk maken :applause:

Ik moet toch al een bestelling ophalen in Pijnacker, dus ik sjouw met alle liefde één van de drie prijzen dan ook nog wel even naar de auto :angel:

Goed, even zonder dollen. Wat een absurd dikke prijzen zeg!! Dit is toch wel gek, gekker, gekst. :yes:
Ik ga hier binnenkort even héél goed voor zitten. Het is in ieder geval zeker dat er dit jaar 3 forumleden echt een enorm dikke oud en nieuw gaan vieren met deze enorme prijzen. En dan die hoofdprijs, dat is toch wel een droom van iedere liefhebber om een keer een demo en/of show te mogen starten!

Iedereen heel veel succes! :biertje:

Ja hoor! hier ook even aan de slag gegaan en de antwoorden verzonden!
Thanks voor de leuke prijsvraag en succes allen:)

Wat een prijzenpakket weer!!! Heel veel succes allemaal, en hopelijk willen de winnaars de producten filmen zodat we begin volgend jaar allemaal een beetje winnaar zijn met dikke straatbeeld.

Super actie, ook meegedaan. Was een flinke zoektocht en vaak opnieuw tellen, maar ik denk dat het me is gelukt!

Zo dat zijn dikke prijzen! Dus... ook maar weer meegedaan, was weer even leuk speurwerk. Veel succes iedereen.

Zojuist ook even de tijd genomen om naar de antwoorden te zoeken. Blijft altijd leuk om het forum en een webshop af te struinen opzoek naar de juiste antwoorden. Uiteraard niet om zelf mee te doen, maar puur omdat het zo lekker sfeerverhogend is. Maar man, wat een prijzen. Echt niet normaal! Hartstikke bedankt Vuurwerkbunker voor het mogelijk maken en allemaal veel succes.

Back
Bovenaan