Aftellen naar 2021 voor alle leden!

Gave films zeg, zeker die 15x popcorn fountain! Deed heel de straat vrijwillig mee of was dat met een paar stookvrienden?

En die vergelijking met de transbomber vs berlin is ook vet gedaan. Had ze tegelijkertijd aan en dan zie je dat de eerste schoten eigenlijk nauwelijks verschillen, maar het tempo van de berlin is in mijn ogen gewoon veel beter. Had de transbomber vorig jaar, dit jaar de berlin en ben erg benieuwd! Vond het tempo van de transbomber tegenvallen.

En inderdaad lekker crosette project, blijft mooi!

Heerlijk al die updates hier, ik moet toch dit jaar ook maar wat meer gaan filmen...

Al een paar keer gezegd door anderen, maar die 15 x Popcorn fountain, geniaal!

De enige vuurwerkshow waar ik dit jaar waarschijnlijk bij ga zijn, een gelukje tijdens de vakantie in frankrijk aan de Maas. Het gezever moet je op de koop toenemen, we waren bij een festivalletje van het dorp met erg goedkoop bier. En het was de laatste dag van de vakantie, dan weet je het wel. Ook heb ik niet zoveel ervaring met shells, dus geen idee of er ook maar iets klopt van wat ik beweer. Maar het was wel erg leuk!

je moet ze jong leren om van vuurwerk te houden :wink:

nu wel echt benieuwd wat hij doet... kan goed lopen enzo... kijk er echt na uit :cool:

Back
Bovenaan