Fallas 2023 [Wie gaan er]

i.v.m. het verplaatsen van de avond shows, hotel nog kunnen omboeken naar Hotel DWO Valencia in de wijk Gamins al Grau :cool:

Het was even wachten op een maatje die lang twijfelde, maar uiteindelijk besloot om toch mee te gaan! :cool:

voor de 3e keer op rij weer aanwezig, kijk hier toch stiekem meer naar uit dan naar Oud en Nieuw ofzo.

Wat is de 20e terug duur zeg, en met het risico vroeg te moeten vertrekken de 21e maar gekozen, met 3 man totaal 225,- goedkoper om een dag extra te blijven.
die vliegmaatschappijen zullen ook wel weten dat de 20e erg in trek is om terug te gaan...

Wie: Palm Tree + 2 maatjes
Wanneer: 15 t/m 21 Maart
Waar: Turia Hotel (wijk Campanar)
Heenvlucht: 15-3 Transavia Amsterdam 06:40 uur
Terugvlucht: 21-3 Transavia Amsterdam 09:50 uur

Wij gaan ook met 6en. Voor mezelf de eerste keer, maar gelukkig gaan er een paar ervaren rotten (ook van hier) mee.

Wie: Knalgoedvuurwerk + 5 anderen
Wanneer: 17 t/m 20 maart
Waar: Hotel dicht bij Placa de 'ajuntament
Vlucht: Eindhoven met RyanAir

Ook weer van de partij dit jaar! Zin in :cool:

Wie: vwrulez + 3 maten
Wanneer: 15 t/m 20 maart
Waar: Bnb in de wijk Albors
Vlucht: Vanuit Amsterdam

Vanmorgen een mail gekregen dat onze vlucht van de 15de gewijzigd is. Zouden om 06:40 ofzo vliegen en nu pas 17:30, kortom een hele dag missen in Valencia. Eens kijken wat we er mee gaan doen. Wat een ellende dat vliegen tegenwoordig.

Vanmorgen een mail gekregen dat onze vlucht van de 15de gewijzigd is. Zouden om 06:40 ofzo vliegen en nu pas 17:30, kortom een hele dag missen in Valencia. Eens kijken wat we er mee gaan doen. Wat een ellende dat vliegen tegenwoordig.

Echt balen, denk dat velen deze vlucht hadden.

Ik zag m gisteren al niet meer staan als te boeken, waardoor ik nu vertrek vanaf Rotterdam de 15e om 07:10u.
Misschien is dat een optie voor de mensen die vroeg in Valencia willen zijn.

Ook wij hadden dit via Amsterdam... ben je de hele 1e dag kwijt. Dus we hebben gebeld en hebben nu de vluchten om weten te boeken via Rotterdam en gaan nu de 15e heen en 20e terug ( in plaats van via Amsterdam 15e heen en 21e terug ). We hoefden niks bij te betalen omdat we een bepaald pakket hadden met omboekingsgarantie en koffers etc zolang er geen verschil in ticket prijs zat in het nadeel van Transavia want anders moet je met dat pakket wel bijbetalen.

Ik hoor trouwens van veel mensen dat hun vluchttijden vandaag zijn gewijzigd, ook mensen die op hele andere dagen heen en terug gingen. Ze zullen wel het hele vliegschema op de schop hebben gedaan.

zelfde verhaal hier, wij laten 'm gewoon staan, geen zin om om 4 uur in de trein te zitten naar Rotterdam,
helaas dan maar de Mascleta missen, en meteen door naar het plein voor Alba...

Ook onze vlucht van 12 maart is verplaats van 06:55 naar 18:15. Besloten om om te boeken naar een dag eerder. Nieuwe datum is nu 11-21 maart geworden.

Hier hetzelfde Wesley. Wij hadden deze tickets voor 61 euro. Deze geannuleerd nu en 113 euro betaald voor nieuwe tickets.
15e om 7.00uur vanaf Rotterdam. Toch weer 52 euro extra :mad:

Hier hetzelfde Wesley. Wij hadden deze tickets voor 61 euro. Deze geannuleerd nu en 113 euro betaald voor nieuwe tickets.
15e om 7.00uur vanaf Rotterdam. Toch weer 52 euro extra :mad:

Ja het is echt schandalig dat dit iedere keer maar kan. Vind het echt onbegrijpelijk. In een half jaar tijd is me dit nu 3 keer gebeurd, en telkens kost het je extra geld.

Wij hadden geen zin om de 15de pas zo laat in de stad te zijn, dus hebben besloten om een dag eerder te gaan. Gaan nu dus van 14 tm de 20ste. Mooi een dag extra, dikke prima.

Heb gisteren ook een boze mail gestuurd naar Transavia met tekst en uitleg over dit voorval. Dat het de zoveelste keer is in mijn nadeel. Moet of dingen missen, of ben elke keer extra geld kwijt. Is volgens mij nu al 3 of 4 keer op rij.

Kreeg als reactie dat ze het erg spijtig vonden bla bla bla, en een claimformulier moest invullen. Dan gaat die afdeling er na kijken en beoordelen. Duurt 6 tot 10 weken haha.

Wie weet komt er wat terug, heb gevraagd of ze me tegemoet kunnen komen met het verschil in ticketprijs.

To be continued....

Heb gisteren ook een boze mail gestuurd naar Transavia met tekst en uitleg over dit voorval. Dat het de zoveelste keer is in mijn nadeel. Moet of dingen missen, of ben elke keer extra geld kwijt. Is volgens mij nu al 3 of 4 keer op rij.

Kreeg als reactie dat ze het erg spijtig vonden bla bla bla, en een claimformulier moest invullen. Dan gaat die afdeling er na kijken en beoordelen. Duurt 6 tot 10 weken haha.

Wie weet komt er wat terug, heb gevraagd of ze me tegemoet kunnen komen met het verschil in ticketprijs.

To be continued....

Het is al erg bijzonder te noemen dat je zo snel reactie terug hebt gehad van triestavia. In coronatijd ook meerdere mails gestuurd en nooit wat terug gehad.Wij zaten met hetzelfde. Ams op de 15 de rond 0600 die zo in eens naar 17:30 gezet werd. Gelukkig kosteloos om kunnen boeken naar Rotterdam 07:00. Vliegtuig vol met vw freakies zo te zien :D nu met zn allen duimen dat die vlucht gewoon goed gaat.

Het formaat van de shows is nog niet duidelijk. Het duurt nog wel voordat dat bekend wordt gemaakt. Het budget zal vermoedelijk niet verhoogd worden, en met de gestegen prijzen van vuurwerk+arbeid (ook in Spanje) verwacht ik eerder dat de shows kleiner worden dan groter. Maar dat is een aanname die ik doe.

Nog een aanname van mij betreft de lokaties. Het artikel zegt hierover:

Ik kan mij zo voorstellen dat de exacte lokaties als van september 2021 zullen worden gebruikt:
- Grau/ADIF
- Camins al Grau/ Tomás de Montañana
- Benicalap/ Avinguda Llevante
- Campanar/ Av. Mestre Rodrigo
- Quatre Carreres/ Hermanos Maristas
- El Campus dels Tarongers

En toch zijn de budgetten dit jaar verhoogd!

To be continued....

Misschien even met ze bellen, dat werkt schijnbaar veel beter en sneller. Wij hadden het vanochtend. binnen een kwartier allemaal geregeld naar onze zin.

Gisteren ook geboekt! :D

Wie: Nikos & Nitraat12
Wanneer: 15 t/m 20 maart
Waar: Aan het plein
Vlucht: Vueling Zaventem

Misschien even met ze bellen, dat werkt schijnbaar veel beter en sneller. Wij hadden het vanochtend. binnen een kwartier allemaal geregeld naar onze zin.

Hadden we idd moeten doen. Wij dachten snel nieuwe tickets boeken voordat de prijzen omhoog gaan. Dus verschil in ticketprijs moeten betalen. Als we gebeld haddden van te voren dan zou het gratis zijn. Helaaaaaasss!

Back
Bovenaan