Fallas 2022 [Wie gaan er]

Ik kon alleen last minute boeken maar de prijzen zijn nu echt belachelijk hoog voor verblijven, hoger dan het ooit is geweest ( die willen natuurlijk afgelopen 2 jaar inhalen ). Dat gaat mij echt te ver, voor dat geld boek ik van de zomer een langere luxe vakantie inclusief vlucht. Dus ik sla lekker over dit jaar en dan ga ik wel in oktober naar Valencia. Dat is geen Fallas maar ook zeker wel een leuk feest. En dat boek je ook met veel meer zekerheid, nu was het tot paar weken terug nog allemaal de vraag hoe en of het uberhaupt door kon gaan.

Lekker hè, het gaat echt weer beginnen, 3 jaar moeten wachten. Kijk er enorm naar uit, lekker volop de sfeer meepakken gedurende dit feest.

Eerste keer fallas dit jaar, onwijs veel zin in! 15 maart direct 4 dikke shows��

Na vandaag zou ik niet zeggen dat de mascleta op het plein 50gk is. Hij was weer als vanouds vanmiddag. Kapjes was ook 50/50 en geen max aantal personen.

Hopelijk veranderd het weer volgende week nog, want de voorspellingen die er nu zijn wordt je niet heel vrolijk van. Voorspellen best wat regen...

Hopelijk veranderd het weer volgende week nog, want de voorspellingen die er nu zijn wordt je niet heel vrolijk van. Voorspellen best wat regen...

Daar word je zeker niet vrolijk van. Fingers crossed dat het inderdaad nog gaat wijzigen. Buitje hier en daar is niet zo erg maar de lol is er gauw af als je 2 uur in de regen kan gaan wachten op een showtje..

Daar word je zeker niet vrolijk van. Fingers crossed dat het inderdaad nog gaat wijzigen. Buitje hier en daar is niet zo erg maar de lol is er gauw af als je 2 uur in de regen kan gaan wachten op een showtje..

Mascleta vandaag afgelast vanwege de regen.
Worden zelfde hoeveelheden voorspeld voor de hele volgende week... :cry:

Die van de 5e was wel de bruutste tot nu toe. Ook mooi met de start in de kleuren van de vlag van Oekraïne. Jammer dat de wind niet goed stond op de video van bovenstaand kanaal

Back
Bovenaan