Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor de mensen die via Transavia hebben geboekt, je kan nu je vlucht annuleren en het geld binnen 7 dagen ontvangen. De vluchten zijn uitgesteld ( logisch ook ) en je krijgt nu de optie om voor refund te kiezen.
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over.Vreselijk om dit te moeten missen wederom. Mis echt alles aan die stad en festival. Al vaker gezegd, als ik moest kiezen tussen oud en nieuw of Fallas om wat voor reden dan ook zou het 100% Fallas worden. Wat een enorm gemis is dit wederom zeg.
Kan iemand me wegwijs maken in waar ik moet beginnen? Wij willen ook in 2022 gaan, maar ik heb vrijwel geen informatie en ben best nog wel een leek in ditPb'tje mag ook!
Verhaal ging al dat ook dat niet door zou gaan ivm kosten
Lees net op FB dat ze overwegen 8-12 september fallas te vieren... de tijd zal het leren
De 17 commissies die deel uitmaken van het Fallera Local Board van Paterna zijn overeengekomen dat de viering van de Fallas 2021 zal plaatsvinden van 8 tot 12 september.
Na het besluit een paar dagen geleden van de lokale besturen en het centrale bestuur van Fallera, samen met het ministerie van Volksgezondheid en Cultuur, om de Fallas van deze oefening uit te stellen tot het tweede semester van 2021, legt de JLF van Paterna uit dat gezien de Fallas-kalender 2022 en "om zo min mogelijk tussenbeide te komen, komen ze overeen om de week van Fallas 2021 van 8 tot 12 september te vieren"
In die zin gaan de commissies vooruit dat ze vanaf deze week beginnen met de voorbereiding van het evenementenprogramma, met alle veiligheidsmaatregelen. Anderzijds organiseert de JLF van Paterna tijdens de grote fallas-dagen, van 15 tot 19 maart, een reeks virtuele activiteiten.
Bron https://www.levante-emv.com/horta/2021/01/26/fallas-paterna-2021-seran-8-31280668.html