Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waar heb je geboekt? Een maatje van me zoekt ook nog last minute iets. Airbnb is alles zo goed als vol geboekt en hotels zijn onbetaalbaar.
Waar heb je geboekt? Een maatje van me zoekt ook nog last minute iets. Airbnb is alles zo goed als vol geboekt en hotels zijn onbetaalbaar.
Er is echt wel genoeg te vinden hoorAlleen niet met nederlandse zoekwoorden gaan zoeken
![]()
Dat kom je veelal op de bekende sites terecht.
Dat is ook een goede, ik zal het zeggen. Ik zdlf had al in april geboekt dus ik zit gebakkenNog een paar weekjes.
Als je nog toegevoegt wilt worden aan de Fallas 2020 app om gezellig over Fallas te praten, stuur me even een PB dan voeg ik je toe.
Ik heb afgelopen week mn verblijf vastgelegd. €20 per persoon per nacht![]()
Dat zijn leuke prijzen. Waar zit je dan als ik vragen mag en via welke site heb je geboekt?Ik heb afgelopen week mn verblijf vastgelegd. €20 per persoon per nacht![]()
Ga je toch wel ouwe bbq-master?
Dat zijn leuke prijzen. Waar zit je dan als ik vragen mag en via welke site heb je geboekt?
Dat is inderdaad wel ff wat anders,dan maak je het van nog dichterbij mee.Ja kunnen het niet laten! Kort tripje deze x, maar we zijn er weer bij![]()
Niet via Website oidIk logeer bij een echte spaanse thuis nadat we daar een keer een kamer gehuurd hadden en daar zijn we blijven plakken. Dus vandaar ook altijd plaats voor ons en goedkoop
Wat ik al zeg.. Je moet even wat verder zoeken dan je neus lang is, niet voor de gemakkelijke weg kiezen. Als je eenmaal een goede plek hebt en je netjes gedraagd (dat is voor veel nederlanders al moeilijk tegenwoordig) dan heb je een adresje voor het leven en je maakt ook echt andere dingen mee.
Op ons adresje is ook een samenkomst van Fallera's die daar zich gaan optutten en aankleden, en das best een happening!
Wat er is weg gegumd is me niet bekend,maar is t echt reclame ?
Delen van info,is dat dan ook reclame ?
Kan me voorstellen dat nieuwelingen op fallas gebied die dingen lezen iets eerder zien als info dan als reclame,ik ben zelf ook "nieuweling" qua fallas,dus er had zinnig info kunnen zitten in de aankondiging dat iemand zich opmaakte voor fallas 2020![]()
Wat er is weg gegumd is me niet bekend,maar is t echt reclame ?
Delen van info,is dat dan ook reclame ?
Kan me voorstellen dat nieuwelingen op fallas gebied die dingen lezen iets eerder zien als info dan als reclame,ik ben zelf ook "nieuweling" qua fallas,dus er had zinnig info kunnen zitten in de aankondiging dat iemand zich opmaakte voor fallas 2020![]()
Aha,ja dan snap ik m.ging over een bepaalde winkel die een "kortings"actie opgezet had maar dat valt uiteraard onder reclame![]()
leuk dat je naar fallas gaat hoelang ga je?
Aha,ja dan snap ik m.
Fallas 2021,dan ben ik erbij,aankomst 15-3 en vertrek ergens 21-3
Slaapvertrek is gedaan,nu de vlucht nog,ben benieuwd als 1st timer
Stoken zal ik weinig/niet doen,zo groot is de portemonnee nou ook weer niet.
Waar t mij om draait is zien hoe dit beleeft word zowel door de lokale bevolking als door de kruitsnuivers
Vakantie met vuurwerk(shows) en de algehele sfeer en locatie inhaleren,dat lijkt me alleen al gaaf.
Hopelijk werkt het weer een beetje mee![]()
Zeker optijd,al vaker mee gemaakt dat ik ondanks vlug willen zijn,toch te langzaam was.Lekker optijd wel...
Ga voor volgend jaar wel kijken als ik terug ben de 21e, dan is er ook meer aanbod.