Fallas 2020 [Wie gaan er]

Misschien dan toch meer buiten valencia zoeken? Dan taxi heen en terug of ov snachts. Dus iets meer buiten t boekie kijlen en dan is er zeker wel wat. Succes!

Waar heb je geboekt? Een maatje van me zoekt ook nog last minute iets. Airbnb is alles zo goed als vol geboekt en hotels zijn onbetaalbaar.

Ik heb in het zelfde schuitje gezeten met het gezeik van My Reception,
Turia Hotel ligt net buiten het centrum, en is redelijk betaalbaar, ik verblijf daar nu ook.

Waar heb je geboekt? Een maatje van me zoekt ook nog last minute iets. Airbnb is alles zo goed als vol geboekt en hotels zijn onbetaalbaar.

Er is echt wel genoeg te vinden hoor :) Alleen niet met nederlandse zoekwoorden gaan zoeken ;)
Dat kom je veelal op de bekende sites terecht.

Er is echt wel genoeg te vinden hoor :) Alleen niet met nederlandse zoekwoorden gaan zoeken ;)
Dat kom je veelal op de bekende sites terecht.

Dat is ook een goede, ik zal het zeggen. Ik zelf had al in april geboekt dus ik zit gebakken :) Nog een paar weekjes.

Als je nog toegevoegt wilt worden aan de Fallas 2020 app om gezellig over Fallas te praten, stuur me even een PB dan voeg ik je toe.

Laatst bewerkt:
Dat is ook een goede, ik zal het zeggen. Ik zdlf had al in april geboekt dus ik zit gebakken :) Nog een paar weekjes.

Als je nog toegevoegt wilt worden aan de Fallas 2020 app om gezellig over Fallas te praten, stuur me even een PB dan voeg ik je toe.

Ik heb afgelopen week mn verblijf vastgelegd. €20 per persoon per nacht :D

Wij hebben nu geboekt bij Hospederia del Pilar, ook weer via Booking.com, was wel iets duurder dan de vorige, maar ja niet gaan was geen optie 😊

Ga je toch wel ouwe bbq-master?

Ja kunnen het niet laten! Kort tripje deze x, maar we zijn er weer bij :)

Dat zijn leuke prijzen. Waar zit je dan als ik vragen mag en via welke site heb je geboekt?

Niet via Website oid :) Ik logeer bij een echte spaanse thuis nadat we daar een keer een kamer gehuurd hadden en daar zijn we blijven plakken. Dus vandaar ook altijd plaats voor ons en goedkoop :)

Wat ik al zeg.. Je moet even wat verder zoeken dan je neus lang is, niet voor de gemakkelijke weg kiezen. Als je eenmaal een goede plek hebt en je netjes gedraagd (dat is voor veel nederlanders al moeilijk tegenwoordig) dan heb je een adresje voor het leven en je maakt ook echt andere dingen mee.
Op ons adresje is ook een samenkomst van Fallera's die daar zich gaan optutten en aankleden, en das best een happening!

Ja kunnen het niet laten! Kort tripje deze x, maar we zijn er weer bij :)

Niet via Website oid :) Ik logeer bij een echte spaanse thuis nadat we daar een keer een kamer gehuurd hadden en daar zijn we blijven plakken. Dus vandaar ook altijd plaats voor ons en goedkoop :)

Wat ik al zeg.. Je moet even wat verder zoeken dan je neus lang is, niet voor de gemakkelijke weg kiezen. Als je eenmaal een goede plek hebt en je netjes gedraagd (dat is voor veel nederlanders al moeilijk tegenwoordig) dan heb je een adresje voor het leven en je maakt ook echt andere dingen mee.
Op ons adresje is ook een samenkomst van Fallera's die daar zich gaan optutten en aankleden, en das best een happening!
Dat is inderdaad wel ff wat anders,dan maak je het van nog dichterbij mee.

Zojuist even een aantal berichten verwijderd hier. Graag on topic over fallas. Dit is geen topic voor verkapte reclame :wink:

Laatst bewerkt:
Wat er is weg gegumd is me niet bekend,maar is t echt reclame ?
Delen van info,is dat dan ook reclame ?
Kan me voorstellen dat nieuwelingen op fallas gebied die dingen lezen iets eerder zien als info dan als reclame,ik ben zelf ook "nieuweling" qua fallas,dus er had zinnig info kunnen zitten in de aankondiging dat iemand zich opmaakte voor fallas 2020 :)

Kan me voorstellen dat nieuwelingen op fallas gebied die dingen lezen iets eerder zien als info dan als reclame,ik ben zelf ook "nieuweling" qua fallas,dus er had zinnig info kunnen zitten in de aankondiging dat iemand zich opmaakte voor fallas 2020 :)

ging over een bepaalde winkel die een "kortings"actie opgezet had maar dat valt uiteraard onder reclame ;)

leuk dat je naar fallas gaat hoelang ga je?

Royale toeristenkorting krijg je daar bij de winkels als je er naar vraagt ( maar meer op voorbestelling ). Verdere 'info' qua stoken: klein kaliber kan overal, groter kalibers alleen op open plekken. Wettelijk gezien mag het allemaal wel, maar tijdens een druk evenement wordt niet altijd alles toegelaten. Boete zal je er niet voor krijgen maar ze kunnen het wel in beslag nemen.

Vermijdt plekken waar het niet / minder wordt getolereerd als je wilt gaan stoken. Zoals Pallau en het centrum. Zoek gewoon een pleintje op oid en er is niks aan de hand. Verder gewoon genieten van alle dikke shows!

ging over een bepaalde winkel die een "kortings"actie opgezet had maar dat valt uiteraard onder reclame ;)

leuk dat je naar fallas gaat hoelang ga je?
Aha,ja dan snap ik m.
Fallas 2021,dan ben ik erbij,aankomst 15-3 en vertrek ergens 21-3 :p
Slaapvertrek is gedaan,nu de vlucht nog,ben benieuwd als 1st timer :)

Stoken zal ik weinig/niet doen,zo groot is de portemonnee nou ook weer niet.
Waar t mij om draait is zien hoe dit beleeft word zowel door de lokale bevolking als door de kruitsnuivers ;-)
Vakantie met vuurwerk(shows) en de algehele sfeer en locatie inhaleren,dat lijkt me alleen al gaaf.
Hopelijk werkt het weer een beetje mee:confused:

Aha,ja dan snap ik m.
Fallas 2021,dan ben ik erbij,aankomst 15-3 en vertrek ergens 21-3 :p
Slaapvertrek is gedaan,nu de vlucht nog,ben benieuwd als 1st timer :)

Stoken zal ik weinig/niet doen,zo groot is de portemonnee nou ook weer niet.
Waar t mij om draait is zien hoe dit beleeft word zowel door de lokale bevolking als door de kruitsnuivers ;-)
Vakantie met vuurwerk(shows) en de algehele sfeer en locatie inhaleren,dat lijkt me alleen al gaaf.
Hopelijk werkt het weer een beetje mee:confused:

Lekker optijd wel... :cool:
Ga voor volgend jaar wel kijken als ik terug ben de 21e, dan is er ook meer aanbod.

Lekker optijd wel... :cool:
Ga voor volgend jaar wel kijken als ik terug ben de 21e, dan is er ook meer aanbod.
Zeker optijd,al vaker mee gemaakt dat ik ondanks vlug willen zijn,toch te langzaam was.
Dat gebeurt me niet weer ;-)
Die slaap plek was t enigste wat al vroeg te regelen was voor een leuke prijs,die vlucht,dat moeten we nog gaan zien hoe dat de gekte is daarmee.

Verder is het geloof ik nog meer "inlezen",dit en andere online "bronnen" volgen en op het moment zelf,gewoon ervaren wat je in het gezicht krijgt "gesmeten" :D
(ik geloof dat ik daar mee kan leven :p )

Masclleta vertical,ja het filmpje op kijkbuis van afgelopen jaar,dat bracht toch wel wat teweeg,wat een fraai geweld zeg,hopelijk dit jaar ook zo fraai of beter.
Elk filmpje van shows van dit jaar zijn welkom zeg maar ;-)

Back
Bovenaan