Fallas 2020 [Wie gaan er]

Damn.... Maak me niet gek, daar heb ik ook geboekt.
Op booking valt het volgende te lezen:
Bekijk bijlage 53330

Misschien een kleine geruststelling...

Mijn gezin en ik vertrekken binnenkort voor een lange vakantie. Op booking.com zag ik eenzelfde melding voor 1 van onze accommodaties. Vervolgens contact opgenomen met die accommodatie, die toen bevestigden dat de reservering nog gewoon geldig was. Geen garantie, maar het hoeft dus niet per definitie het ergste te betekenen. Hoewel het maken van contact kennelijk (nu ook even) lastig/onmogelijk.

Damn.... Maak me niet gek, daar heb ik ook geboekt.
Op booking valt het volgende te lezen:
Bekijk bijlage 53330

Klopt, My Reception inderdaad...
Ik probeerde ze al sinds December te bereiken, wat ik zeg, nummer afgesloten.
Heb het even gelaten toen i.v.m. de feestdagen, maar ben de afgelopen 3 dagen alles aan het uitzoeken geweest, heb iemand die ik ken in Valencia het adres gegeven waar ik de sleutels op kon halen, 3x raden... leeg pand.

Ik heb Booking.com van deze info op de hoogte gebracht, heb via Facebook lang gezocht naar een van de My Reception medewerkers, en die kon bevestigen dat sinds 1 november My Reception in het centrum dicht is.

Ik heb de afgelopen dagen meerdere keren contact gehad met Booking.com, en vermoed dat zij nu iedereen zijn gaan contacten die daar geboekt hebben.
Ik heb gelukkig inmiddels via Booking.com een refund gekregen voor een ander verblijf, maar een gedoe is het wel.

Lang verhaal kort, heb je bij My Reception geboekt, bel Booking.com en vraag of ook jouw appartement niet beschikbaar is.

Misschien een kleine geruststelling...

Mijn gezin en ik vertrekken binnenkort voor een lange vakantie. Op booking.com zag ik eenzelfde melding voor 1 van onze accommodaties. Vervolgens contact opgenomen met die accommodatie, die toen bevestigden dat de reservering nog gewoon geldig was. Geen garantie, maar het hoeft dus niet per definitie het ergste te betekenen. Hoewel het maken van contact kennelijk (nu ook even) lastig/onmogelijk.

Nou ik had 8 januari al contact opgenomen met booking.com en zijn het nog steeds aan het uitzoeken..
Zelf ben ik vorige week in omgeving Valencia geweest en naar het adres gegaan waar de sleutels 14 maart op zou moeten halen, maar staat zo goed als leeg,niemand te bekennen....en telefonisch niet bereikbaar en website bestaat niet meer, dus da zegt mij wel genoeg

Nou ik had 8 januari al contact opgenomen met booking.com en zijn het nog steeds aan het uitzoeken..
Zelf ben ik vorige week in omgeving Valencia geweest en naar het adres gegaan waar de sleutels 14 maart op zou moeten halen, maar staat zo goed als leeg,niemand te bekennen....en telefonisch niet bereikbaar en website bestaat niet meer, dus da zegt mij wel genoeg

Zie mijn post boven je, heb je ook een bericht gestuurd :)

Klopt, My Reception inderdaad...
Ik probeerde ze al sinds December te bereiken, wat ik zeg, nummer afgesloten.
Heb het even gelaten toen i.v.m. de feestdagen, maar ben de afgelopen 3 dagen alles aan het uitzoeken geweest, heb iemand die ik ken in Valencia het adres gegeven waar ik de sleutels op kon halen, 3x raden... leeg pand.

Ik heb Booking.com van deze info op de hoogte gebracht, heb via Facebook lang gezocht naar een van de My Reception medewerkers, en die kon bevestigen dat sinds 1 november My Reception in het centrum dicht is.

Ik heb de afgelopen dagen meerdere keren contact gehad met Booking.com, en vermoed dat zij nu iedereen zijn gaan contacten die daar geboekt hebben.
Ik heb gelukkig inmiddels via Booking.com een refund gekregen voor een ander verblijf, maar een gedoe is het wel.

Lang verhaal kort, heb je bij My Reception geboekt, bel Booking.com en vraag of ook jouw appartement niet beschikbaar is.

Nou dan ben ik beniewd, ik ben inmiddels ook al 3 weken bezig, zal blij zijn als zekerheid heb dat een andere accommodatie krijg, want Fallas begint nu toch wel op te schieten zo

Zo dan, sterkte er mee!

Even een vraag, het scheelt me zo 200 euro voor een vliegticket als ik sochtends terug vlieg. Maar dan heb ik rond 03:30 een taxi nodig.
Heeft het nut om te reserveren of zal ik een dag van te voren daar bij een bedrijf naar binnen lopen. Of zal ik snachts het op straat proberen op een drukkere weg.

In principe leeft Valencia altijd, op de drukkere wegen zijn er wel taxis te krijgen of informeer bij je verblijf, maar je kan ook altijd een Uber Rit inplannen

Wat een gedoe zeg voor jullie, hopelijk komt dat allemaal nog goed. Bizar ook dat zoiets gewoon mogelijk is.

Nou dan ben ik beniewd, ik ben inmiddels ook al 3 weken bezig, zal blij zijn als zekerheid heb dat een andere accommodatie krijg, want Fallas begint nu toch wel op te schieten zo
Ik heb Booking gebeld en de situatie uitgelegd. Tevens het verhaal van Palm Tree verteld.
Ze hebben direct met de locatie gebeld (terwijl ik in de wacht stond) en een mail gestuurd dat ze binnen 24 uur moeten reageren. Als dat niet gebeurt krijg ik het geld terug gestort.

Ook ik heb inmiddels bericht gehad dat het bedrag word terug betaald en kan op zoek naar een ander appartement, blij dat da gezeik achter de rug is!

Laatst bewerkt:
Gelukkig man, ben blij dat het zo loopt. Bedankt Vuurvent voor de info. Zag dat Cabifir ook snachts reed en dan plan ik deze ruim van te voren in. Of ik vlieg vrijdag avond. Komt goed:) eindelijk naar Fallas!

Geweldig nieuws!!

Pyrotechnisch spektakel in de haven door Ricasa
Voor de derde keer op rij zal Ricardo Caballer met een pyrotechnisch spektakel aftrappen in de haven van Valencia

Na het succes van voorgaande jaren gaat vuurwerkbedrijf Ricasa wederom in samenwerking met Amstel voor een geweldige aftrap van het vuurwerkprogramma voor Las Fallas 2020 zorgen met deze show.

haven2020ricasa.jpg

De vuurwerkshow zal naar eigen zeggen die van vorig jaar overtreffen en hij zal op zaterdagavond 29 februari om 20:00 worden afgestoken ter hoogte van het Veles e Vents gebouw in de haven van Valencia.

Vorig jaar was een enorm succes waarbij ruim 100.000 mensen de show waarin binnen 12 minuten 1700 kilo kruit werd afgestoken.

Het échte begin van Las Fallas is de volgende dag, op zondag 1 maart bij Torres de Serranos, La Crida.

https://fallasfestival.nl/pyrotechnisch-spektakel-in-de-haven-door-ricasa

Stel je boekt alleen een vliegticket voor een weekend. Is het dan mogelijk als je eenmaal in Valencia stad bent om daar een kamer te boeken ergens. Dus zeg maar op de gok naar Valencia gaan alleen.

Poe, geen idee. Maar ik zelf zou het er niet op wagen, tis zo ontzettend druk in die stad.

Stel je boekt alleen een vliegticket voor een weekend. Is het dan mogelijk als je eenmaal in Valencia stad bent om daar een kamer te boeken ergens. Dus zeg maar op de gok naar Valencia gaan alleen.

Zal dat persoonlijk zeker niet doen, je zal misschien wel een hotel tegen komen maar je betaald echt de hoofdprijs, misschien kan je kijken voor een hotel buiten valencia

ik zou toch wat van tevoren boeken met booking.com of airbnb.
als je er eenmaal bent betaal je gewoon de hoofdprijs en het is gewoon niet fijn om daar nog wat te zoeken.

het ligt er ook aan welk weekend je gaat, vanaf 14 maart is het gekkenhuis en zit bijna alles vol, of je zit aardig uit het centrum.

Back
Bovenaan