Fallas 2020 [Wie gaan er]

Klinkt goed!

Maar even kijken hoe dit te realiseren valt, misschien dat een app/signal groep tegen die tijd werkt

Ja inderdaad, een groepsapp oid zou perfect zijn. Dan kan je ook op het moment zelf met elkaar appen zonder het forum vol te spammen. Denk wel dat er tegen die tijd wel veel animo zal zijn voor een dergelijke meeting!

Mocht er interesse zijn in een Fallas 2020 groepsapp, stuur mij dan even een PM met je nummer :)

Altijd leuk voor de voorpret en tijdens Fallas handig voor een meeting en tips qua straatmascleta's :)

Ja inderdaad, een groepsapp oid zou perfect zijn. Dan kan je ook op het moment zelf met elkaar appen zonder het forum vol te spammen. Denk wel dat er tegen die tijd wel veel animo zal zijn voor een dergelijke meeting!

Ook handig voor snel contact over info over o.a. tijden van mascleta's etc...

Oud en nieuw moet nog komen, maar de kriebels voor dit festival beginnen alweer op gang te komen.

Ik vond het geen superscherpe prijzen, maar toch geboekt om er weer bij te zijn. Heen met Transavia op de 15e en de 20e terug met Vueling.

Aanvulling: Gimi met broertje, appartement in de wijk “En Corts”, vlakbij Falla Zapadores,vte Lleo.

Wie: De Knalknapen & Vader
Wanneer: 5 t/m 8 maart
Waar:
Vlucht: Transavia - Schiphol

Wie: De Knalknapen & Jean-Paul_* + Vriendinnen
Wanneer: 15 t/m 20 maart
Waar: Ruzafa
Vlucht: Raynair Brussel

En weer aanwezig voor de 10de keer.Van 15 tot en met 20 Maart.Vanaf Eindhoven en Appartement vlakbij palau. :)

maar hotel kan je niet zelf kiezen en de hotel zit 30 min vanaf centrum
daarnaast krijg je geen eten

Je leeft nog op straat die dagen:wink: Eten kun je overal heerlijk doen, en met een fiets is dat half uurtje ook direct een heel stuk minder.

Heel ideaal is het niet natuurlijk, maar als ik de keus had om te gaan met deze optie of niet, dan was ik zeker gegaan.

Ik ben van vrijdag 28 february t/m maandag 2 maart in valencia. Gewoon voor een voetbalwedstrijd. Maar zag dat ik Volgensmij op 1 maart de 1e mascleta kan meepakken?
Ook al wat te koop tegen die tijd? :p

Back
Bovenaan