vuurvent
VWC lid
Door de activiteit in dit topic lijkt het wel alsof we weer dichtbij zijn, maar helaas duurt het nog een hele tijd.
Eerst nog weer 3 Italië trips

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Door de activiteit in dit topic lijkt het wel alsof we weer dichtbij zijn, maar helaas duurt het nog een hele tijd.
Klopt helemaal, maar ze hebben ook mega veel schulden las ik ergens en de crisis heeft natuurlijk ook niet echt mee geholpen. Ik snap Ricasa ook zeer zeker en verwacht ook wel dat dit invloed kan hebben. Laten we hopen dat er weer meer budget vrij komt voor de shows.
Ja en daarom ga ik liever in bv de zomer lekker naar de provincie Valencia waarbij je flink wat shows mee kan pakken en je geeneens lang hoeft te wachten,en waarbij sommige mascleta's nog harder gaan dan tijdens Fallas
En avondshows waar je lekker dichtbij ken staan
Uiteraard blijft Fallas wel het mooiste feest maar voor de shows bezoek ik liever in een andere periode de lokale feesten
Heb je daar een paar goede voorbeelden van? Ik ken dan Alicante en dat lijkt na wat ik zag redelijk op Fallas qua poppen enzo. Ook lijk het me daar redelijk druk zo vlak voor het hoogseizoen. Verder ken ik dan het feest in oktober.
Zijn zeker dikke shows daar, bedankt voor de films JefFreak. Is dat nog een beetje te rijden allemaal?