Angry Red Hornet [COMPOUND]

Heb jij hem op film gezet? Ben benieuwd hoe deze in de straat presteerde.

Toch lijkt het mij een box die wellicht even goed moet drogen, net als de Crash Box ooit. Ik zie in ieder geval de unieke combinatie terug, heb hem ook besteld, ben wat dat betreft al tevreden. Gelukkig kan ie nog 2 weekjes drogen in de bunkers.

Was echt wel een goede box. Mooi bijzonder effect met een lekker tempo. Gezien de eerdere reacties hier voor mij toch echt een meevaller. Het lont zit idd op een vreemde plek maar complimenten voor het doorlonten (compound). Had meerdere compounds van andere leveranciers (Evolution en Cafferata) allemaal met een behoorlijke vertraging. Deze de enige compound die ik had die daar geen last van had. Van die andere leveranciers voor mij voorlopig geen compound meer.

ook ik heb deze dit jaar geschoten. het was gewon een hele keurige box die onder de liefhebbers waarmee ik stond te stoken ook erg veel waardering kreeg.

Goede burst, brede effecten en een lekker tempo. Helaas niet gefilmd, maar ik heb m volgend oud en nieuw gewoon weer dat is nu al zeker.

Prachtige bak was dit!
Heerlijk tempo met dikke salvo’s. Die gekke zwermende visjes kwamen regelmatig tot vlakbij de grond haha.

Darksoul, waar blijf je met de film? :p

Prima box was dit afgelopen jaarwisseling. Grote effectspreiding, soms op het riskante af met die swimming stars. De stars waren ook niet altijd even duidelijk aanwezig, maar voor het geld gewoon een prima compound met een goed tempo en minimale vertraging!

Inderdaad, dit was gewoon een goede compound box. Effectspreiding was groot en de swimming stars ging erg lang door.

Hoop positive ervaringen, dat klinkt goed. Ook iemand een straatfilm? Dan kan hij wellicht toch weel op de wensenlijst.

Heerlijke compound dit, en als deze net zo'n upgrade krijgt als de Red Maroon, wordt dit de topper van volgend jaar.

Ik had aanvankelijk de sample demo film gezien. Waar was ik meteen heel erg van gecharmeerd! Super toffe en unieke combinatie, vond ik het. Maar daarna bleef het stil. Geen verdere films, geen feitelijk productievoorraad die al in het land was. Ik moest dus de gok wagen om deze box voor te bestellen met een leuke korting, of om hem hooguit voor de volle mep te kunnen kopen (met het risico dat er nog steeds geen demofilm zou komen). Dus ik had hem toch maar voorbesteld. Na het verschijnen van de demofilms in december had ik een beetje spijt :sad: De zilveren zwemmende sterren waren er een stuk minder talrijk! Uiteindelijk toch maar mijn verlies genomen en er rekening mee gehouden dat deze box in de straat wel eens een beetje tegen zou kunnen vallen.

Niets was minder waar! :shocked: Deze box was super dik! Ja, ik geef breeduit toe dat er veel minder zilveren zwemmende sterren bij zaten dan bij de sample het geval was. Maar desondanks waren de spaarzame zwemmende sterren toch zeer goed uitgewerkt. Fraaie salvo's, een lichte gouden fonkeling, plotseling knalrood oplichtende ghost sterren, en dáárna nog een keer die zilveren visjes! :thumbsup: Ik vind het een topper. Boeket in drie fases. Het rood is heerlijk fel (zoals de Red Maroon), en de zilveren zwemmende sterren komen flink laag. Daardoor krijg je echt het gevoel dat je er midden in staat!

Wat een geweldige kwaliteit van het filmpje DarkSoul. :) Mooie box! Al hadden er nog wel iets meer van die visjes in gemogen :D

Zeker zeer mooi doosje! Tot nu toe de beste kwaliteit Go-Getters/Moving white brocade stars op de NL markt, ondanks het wat 'karig' is.

Whooowhhh. Dit ziet er een heel stuk beter uit dan tijdens de demo bij Fuego Fireworks. Durfde het toen niet aan, aangezien het meer op een red ghost bak leek. Maar nu staat deze box boven aan de wishlist voor komend jaar.

Zeker zeer mooi doosje! Tot nu toe de beste kwaliteit Go-Getters/Moving white brocade stars op de NL markt, ondanks het wat 'karig' is.

Gogetters hebben we meer en beter gehad, je andere omschrijving is wel uniek haha :D

Dit is de 1e straatfilm die ik redelijk overtuigend vind en alsnog moet ik in veel boeketten zoeken naar de hornets. Dus twijfel om een nieuwe batch af te wachten, hopen op een fine-tuning.

Laatst bewerkt:
Gogetters hebben we meer en beter gehad, je andere omschrijving is wel uniek haha :D

Dit is de 1e straatfilm die ik redelijk overtuigend vindt en alsnog moet ik in veel boeketten zoeken naar de hornets. Dus twijfel om een nieuwe batch af te wachten, hopen op een fine-tuning.

Haha die schudde ik zo even uit de mouw! Vind ze zelf eigenlijk van zeer goede kwaliteit moet ik eerlijk zeggen.

Back
Bovenaan