fernando93
VWC lid
Dit jaar voor het eerst gevlogen en toevalig naar valencia wel buiten falles om jammer genoeg. Waar ergens is fallas in de stad. Neem aan wel stukje buiten de stad zelf ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja heb dit jaar in het medium Valencia gezeten 600 meter bij las artes. Inderdaad voor een eerste buitenlandse ervaring een mooie stad. schoon. Mooie park en goedkoop bier o.a haha
Ben bang dat dat krukje het nog geen 5 minuten volhoudt met mijn postuur. Helaas staat er niet bij hoeveel gewicht hij kan dragen
Dit jaar voor het eerst gevlogen en toevalig naar valencia wel buiten falles om jammer genoeg. Waar ergens is fallas in de stad. Neem aan wel stukje buiten de stad zelf ?
in de meest kleine straatjes midden in het centrum wordt nog een Mascleta geschoten![]()
Heb mijn krukje tijdens mijn eerste jaar in 2010 gekocht, gaat dus al redelijk wat jaartjes mee.
En hoeveel kilo moet dat krukje dragen, ook 100+ ?
zit te kijken voor een appartement dat op 2km van het Plaça de l'Ajuntament zit, Is dit met een fiets te doen ?
of raden jullie toch echt wel aan om iets dichterbij te zitten ?
zit te kijken voor een appartement dat op 2km van het Plaça de l'Ajuntament zit, Is dit met een fiets te doen ?
of raden jullie toch echt wel aan om iets dichterbij te zitten ?
Toch mis je een hoop met alleen taxi. Plein is 14.00uur, daarna naar fiets en de volgende pakken. Red je met taxi nooit.