-Ghost-
VWC lid
Ja is hem, Maar die ik bedoel is wat sneller/hipper.
Jij bedoeld waarschijnlijk deze:
Dit is ook een leuke die ook telkens voor de mascleta om 1400 uur gedraaid word:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja is hem, Maar die ik bedoel is wat sneller/hipper.
Zal op overmacht worden gegooid![]()
hier nog een kleine greep uit de foto's die ik tijdens fallas 2016 geschoten heb
ben trouwens wel beetje teleurgesteld in de kwaliteit van de fotos van m'n nieuwe telefoon, volgend jaar met de spiegelreflex.
Niet geheel waar... Als je een reisverzekering hebt kan je het via hun compenseren. Volgens de Europese wetten EG 261/2004 (http://eur-lex.europa.eu/legal-content/NL/TXT/?uri=CELEX:52013PC0130) heb je recht op verzorging door de vliegmaatschappij op het vliegveld. Dit is niet gebeurd.
Artikel 6, lid 1, onder a) "Wanneer een luchtvaartmaatschappij die een vlucht uitvoert redelijkerwijs kan verwachten dat een vlucht een vertraging tot na de geplande vertrektijd oploopt, van twee uur of meer voor alle vluchten van 1500 km of minder, wordt de passagiers door de luchtvaartmaatschappij die de vlucht uitvoert, bijstand geboden als bedoeld in i) artikel 9, lid 1, onder a), artikel 9, lid 2"
Artikel 9, lid 1, onder a) "Wanneer naar dit artikel wordt verwezen, krijgen de passagiers gratis: a) maaltijden en verfrissingen, in redelijke verhouding tot de wachttijd;"
Artikel 9, lid 2 "Bovendien kunnen de passagiers twee gratis telefoongesprekken of telex-, fax- of e-mailberichten verzenden"
Artikel 6, lid 2 "In ieder geval volgt de aanbieding van de bijstand binnen de in dit artikel voor iedere vluchtafstand bepaalde tijdspanne."
Check dit met je reisverzekering:
Artikel 7, lid 1, onder a) "Wanneer naar dit artikel wordt verwezen, krijgen de passagiers compensatie ten belope van: 250 EUR voor alle vluchten tot en met 1500 km; Bij de bepaling van de afstand wordt gekeken naar de laatste bestemming waar de passagier als gevolg van de instapweigering of annulering na de geplande tijd zal aankomen."
In de voorwaarden van Transavia staat inderdaad dat zij niet compenseren, staat ook in de wet onder punt 14, bij buitengewone omstandigheden:
Evenals in het kader van het Verdrag van Montreal dienen de verplichtingen die worden opgelegd aan de luchtvaartmaatschappijen die de vluchten uitvoeren, te worden beperkt of uitgesloten in gevallen waarin een gebeurtenis het gevolg is van buitengewone omstandigheden die zelfs door het treffen van alle redelijke maatregelen niet voorkomen hadden kunnen worden. Dergelijke omstandigheden kunnen zich met name voordoen in gevallen van politieke onstabiliteit, weersomstandigheden die uitvoering van de vlucht in kwestie verhinderen, beveiligingsproblemen, onverwachte vliegveiligheidsproblemen en stakingen die gevolgen hebben voor de vluchtuitvoering van de luchtvaartmaatschappij die de vlucht uitvoert.
... maar, je reisverzekering kan dit wel doen. Dus check de voorwaarden van je reisverzekering als je die hebt.
Dus als je bonnetjes hebt bewaard, kan je ze inleveren bij je verzekering om dat uitbetaald te krijgen, als het aan de voorwaarde voldoet.
Is dit altijd zo?
Wij hebben een aantal jaren terug namelijk 9 uur vertraging gehad en hebben na de tijd wel geld gekregen. Weet niet precies meer waardoor die vertraging er was.
Ze proberen het altijd wel in ieder geval. En in het geval met die staking zal ze dat ook zeker lukken. In jullie geval was er misschien iets aan de hand waar zij wel wat aan konden doen. En 9 uur vertraging is natuurlijk niet niks. Ik las in mijn reisverzekering dat er vanaf 6 uur vertraging uitbetaald wordt door de verzekering. €50,- per 6 uur vertraging met een maximum van €250,-.
Jij bedoeld waarschijnlijk deze:
Dit is ook een leuke die ook telkens voor de mascleta om 1400 uur gedraaid word:
Ai, dat klinkt echt niet, wat zonde dat ze het veranderd hebben!