Fallas 2010 trip aangeboden

TheSnake

VWC lid
Ik ben benieuwd of er mensen interesse hebben in een compleet verzorgde Fallas trip.

Ik heb namelijk een mooi appartement in Calle Sueca (in de buurt van de Pyroshop) waar 8 tot 12 man in kan verblijven. Er zijn 4 slaapkamers aanwezig en een slaapbank. Ik bied dan aan een vliegticket een transfer vanaf de luchthaven naar het App. en verblijf dus tijdens Fallas. Ook zal de terugtocht naar het vliegveld worden geregeld, Voor de geïnteresseerde zal er een etentje zijn in Valencia waar alle To Do's worden verteld. De prijs zal 550 pp. bedragen en daar zit dus alles bij in.

Zelf verblijf ik in een app. in de naaste omgeving van bovengenoemde.

Het lijkt mij namelijk leuk voor mensen die alleen, of voor het eerst naar Fallas willen gaan en niet alleen willen verblijven. Ook is het natuurlijk leuk om met een groep gelijk gestemde op vakantie te gaan. Je kan elkaar vrijlaten en lekker ieder zn gang gaan maar je kan ook samen optrekken, dat is aan je zelf.

De afstand naar het Mascleta plein is ongeveer 10 a 15 minuten lopen, de datum aankomst is 14 Maart datum van vertrek 20 Maart.

Als hier mensen enthousiast voor zijn laat dan even een berichtje achter. Je kan me ook een PM sturen!

Laatst bewerkt:
Wat een waanzinnig aanbod zeg, prachtig! :D
Zelf zitten we al goed, daar om de hoek ongeveer, maar voor velen is dit een prachtige kans om een mooi verblijf te hebben.

Is het de bedoeling dan men als 1 groep zich inschrijft of kunnen ook bijv. 12 personen die alleen gaan erheen? Puntje is dan namelijk dat ze vast niet allemaal dezelfde route volgen iedere dag, dat er dus genoeg huissleutels moeten zijn. :wink:

Dat is een goed punt, dit moet ik ook even goed kortsluiten met de eigenaar van het app. Ik denk dat er 2 sleutels zijn dus er moeten wel even goede afspraken worden gemaakt over hoe of wat! Als er een groep vrienden is van 10 man kan dat natuurlijk ook! Echter 10 individuen is ook een optie mits goede afspraken zijn gemaakt.

Ik zou wel graag willen gaan maar ik wil wel een kamertje voor mij alleen..om te slapen, voor de rest maakt het niet uit.
Ben nog nooit geweest maar word elke keer weer enthousiaster van alle verhalen!
Ik zit er zeer over na te denken om te gaan.

ik wil zelf ook gaan in 2010 voor het eerst, ik ga dan met 2 andere die ook nog nooit zijn geweest.
ik zal het eens in de gaten houden want over een tijdje moet alles toch wel geboekt worden.

Bedankt allemaal voor de enthousiaste reacties, ik ga er absoluut werk van maken! De exacte details horen jullie z.s.m.

ik wil eindelijk voor het eerst nar fallas volgend jaar :D we zullen dan met zijn vieren zijn als het goed is (2 stellen).
Hoe en wat hebben we nog geen idee van.. :D

Maar super van je dat je dit aanbied hoor :p

ik wil eindelijk voor het eerst nar fallas volgend jaar :D we zullen dan met zijn vieren zijn als het goed is (2 stellen).
Hoe en wat hebben we nog geen idee van.. :D

Maar super van je dat je dit aanbied hoor :p

ik ben een beetje aan het zoeken gegaan, maar alle ins en outs weet ik ook totaal niet, waar je het beste kan zitten..
wat hulp zou erg fijn zijn hahah.

De prijs zal 550 pp. bedragen en daar zit dus alles bij in.

Op zich een leuk aanbod maar het is niet heel goedkoop ofzo als je daar met 8 tot 12 man zit.
Afgelopen jaar heb ik een hotel en vlucht geboekt (een maandje van tevoren) wat onder de 450 pp kost (bij 2 personen). Het hotel was ook nog aardig luxe een was niet oud.

Aanbod wel leuk voor een grote groep maar je moet je niet doen om euro's te besparen.
Maar das natuurlijk mijn mening
:bye:

Het is ook bedoeld voor mensen die geen zin hebben om alles te regelen en uit te zoeken. En het samenhorigheidsgevoel onderling met de freaks :)

Ik wil eigenlijk dus alleen gaan omdat ik ervoor of erna nog naar mijn neef in barcelona ga.
Aangezien dit voor mij dan de eerste keer wordt is het best lastig om uit te zoeken waar je het beste kunt gaan zitten voor een redelijke prijs, dus daar waar de mascleta's en eindvuurwerkshows worden gegeven!
Ik heb zelf al een beetje zitten googelen maar zijn er mensen die een tip hebben voor een alleenstaande reiziger? Kijk het kan voor 150 euro in een hotel maar ik kan ook naar hostels toe en ja waar moet ik dan zitten?
Bij voorbaat dank!:):bye:

Ik wil eigenlijk dus alleen gaan omdat ik ervoor of erna nog naar mijn neef in barcelona ga.
Aangezien dit voor mij dan de eerste keer wordt is het best lastig om uit te zoeken waar je het beste kunt gaan zitten voor een redelijke prijs, dus daar waar de mascleta's en eindvuurwerkshows worden gegeven!
Ik heb zelf al een beetje zitten googelen maar zijn er mensen die een tip hebben voor een alleenstaande reiziger? Kijk het kan voor 150 euro in een hotel maar ik kan ook naar hostels toe en ja waar moet ik dan zitten?
Bij voorbaat dank!:):bye:

purple nest hostel is een goede optie. het kost geen drol,is schoon, en op 5 minuten lopen van mascleta plein EN avond vuurwerk

Beste Fallas gangers.

Ik merk dat er behoorlijk wat animo bestaat voor bovengenoemde.

Ik ben van plan eerdaags een meeting te organiseren ergens in Nederland om de zaak door te spreken en kijken of we er met zn allen uit kunnen komen. We moeten namelijk een aantal praktische zaken bespreken zoals de aanbetaling borg voor app, gegevens voor op het vliegticket etc.

Ik hoop namelijk op die manier de echte geïnteresseerde goed te kunnen informeren over hoe en wat.

Laat even weten of jullie willen komen naar een meeting om dit te bespreken.

Ik dacht aan volgende week zaterdag dus 1 Augustus is bijvoorbeeld de Van de Valk de Witte bergen.

Zouden de geïnteresseerde dan kunnen?

purple nest hostel is een goede optie. het kost geen drol,is schoon, en op 5 minuten lopen van mascleta plein EN avond vuurwerk
Helemaal mee eens.
Prima uitvalsbasis als je niet teveel luxe nodig hebt die week.
Bovendien grote kans dat je andere Nederlandse Fallas-gangers treft hiero :)

Oh, en stamkroeg Black Sheep zit op kruipafstand... ook handig! :D

Purple Nest is me goed bevallen dit jaar.
Al wil ik geen kamer meer delen met vage Canadezen, Japanners, of hippies...

Is er nog een plekje over voor mij? Of zijn de rest van de freaks weer sneller als mij geweest? :p

Laten we het even houden over de Fallas trip!
Mijn excuses.....

Calle de Sueca is opzich een mooie locatie idd.
Pyroshopping en El Fallero redelijk dichtbij,
het mascletaplein ook, en de stierengevecht Arena ook trouwens :)
En aardig wat straatmascleta's in die buurt.

Wegens het weinige animo gaat de meeting van A.S. zaterdag niet door!

Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn kunnen zij contact opnemen.

Back
Bovenaan