[Dynasty] Sniper

Vorig jaar de panter gehad, die viel toch wat tegen naar mijn mening. Daarom dit jaar de sniper :)!

Deze neem ik dit jaar ook voor het eerst op in mijn collectie :)

Wat mij opvalt bij deze pot, is dat de mines zo groot zijn. Het lijkt net of dat er nog een aparte tube bij zit voor de mines.

Dat is in ieder geval niet waar, want ik heb hem zelf namelijk ook gehad en er zaten alleen 25 forse tubes in. Hij stond naast een Dragster en Super500, maar de tubes vond ik aardig groot! De pot was geweldig. Een topper vanwege de mooie mine van goude en blauwe sterren en dan erboven mooie gouden crown boeketten, heerlijk! Bij mij staat hij dit jaar zeker op de nominatie.

heerlijk lekker top krijg je eens een mooie efect of twee dus geen 5 of meer soorten is het weer niet goed.
Ik word hier echt gelukkig van dit is de top of the bill.
Dit voor 25 schoten mocht van mij wel 33 schoten zijn en tegen een andere prijs ook geen probleem.
Het koste maar 35 Euro bij Harings in almelo dus 46,20 voor een 33 schots graag geen probleem.
een topper en blijft een super pot cake batterij hoe je het maar noemen wilt.
Wolff respekt vooral zo doorgaan.
Ik blijf en zal een koper van jullie blijven zolang ik jullie vuurwerk kopen kan en zo niet in almelo dan ga ik ff verder ik reis nu ook ff verder voor de baracuda die voor mij gewoon een top pot is wat een mooie kleuren en efecten.
Ik kan alleen lof spreken en hoop echt dat jullie zo door gaan.

lol @ afsar

Ga er dit jaar 3 fanshape schieten, wilde eerst voor 3 keer Outrageous gaan maar die schijn toch wat tegen te vallen live, de Sniper had ik vorig jaar al dus ik weet dat hij goed is

lol @ afsar

Ga er dit jaar 3 fanshape schieten, wilde eerst voor 3 keer Outrageous gaan maar die schijn toch wat tegen te vallen live, de Sniper had ik vorig jaar al dus ik weet dat hij goed is

Waar heb jij gelezen dan dat de Outrageous tegenvalt??? Ik vind ze trouwens ook niet echt met elkaar te vergelijken, maar das mijn mening natuurlijk. Ik vind ze beide super en neem ze mooi alle 2 :bye:

Mooie pot met mooie willows, alleen vond ik het blauw in de willows een beetje tegen vallen. De burstknallen zijn hard. Deze komt er bij dit jaar.

neem er dit jaar ook een als finale.
heb hem al een keer op een afstand mogen zien een paar huizenblokken verderop echt geweldig deze.
ik ga hem in W-shape zetten met links de bullet in het midden de sniper en rechts ook de bullet. omdat ik de bullet gratis krijg, en het lijkt me er wel mooi bij.
in ieder geval de sniper alleen al is echt een topper.

Vanavond op een demo gezien en vond hem gezien de verhalen erg slecht. Effect bleef wel lang hangen maar vond het maar magertjes wat eruit kwam. Voor 40 euro kun je betere potten met goud vinden vind ik.

Vanavond op een demo gezien en vond hem gezien de verhalen erg slecht. Effect bleef wel lang hangen maar vond het maar magertjes wat eruit kwam. Voor 40 euro kun je betere potten met goud vinden vind ik.

Op de demo in Lopik viel de Sniper mij ook tegen. Ja, ik had hoge verwachtingen, maar dat mocht ook wel na de filmpjes die ik gezien heb. Toen werd er nog tegen me gezegd 'je hebt vast een slecht exemplaar gezien', maar het lijkt me sterk dat dit twee keer voorkomt.

Waarom in Rijswijk wel goed? Misschien omdat daar Snipers van 2008 zijn geschoten. Ik haal hem nu in ieder geval echt van de lijst.

Deze cake viel mij in het echt ook tegen. Het is mooi dat goud met blauw, alleen op de 1 of de andere manier vond ik de "boeketten" niet goed gevuld ofzo. het was als een tekening die niet helemaal goed was ingekleurd?

En na de vele verhalen over de burstknallen ben ik hier extra op gaan letten, conclusie. de ene burstknal is wel hard, de andere weer niet....niet constant dus wat ik ook apart vind.

Al met al een leuke cake om erbij te hebben, maar hij maakte bij mij de hoge verwachtingen jammer genoeg niet waar

Ik denk dat dit aan de film ligt, Cresco.
Na de negatieve reacties sla ik hem dit jaar toch maar over, voor de zekerheid.
Vind het toch nog steeds een mooi effect, maar puur goud, met eventueel blauw, mag van mij ook nog wel in een cake van Dynasty verschijnen (zoals de Titania van New Spirit).

Dat idee heb ik inderdaad nog steeds. Daarom bezoek ik mooi een demo'tje, en bepaal dan wel of hij dit jaar in mijn showtje mag verschijnen.

Na een weekend vol demo's ben ik benieuwd of de Sniper net zo goed was zoals ie vorig jaar was. Wie heeft hem live gezien en hoe was deze cake dit jaar?

Na een weekend vol demo's ben ik benieuwd of de Sniper net zo goed was zoals ie vorig jaar was. Wie heeft hem live gezien en hoe was deze cake dit jaar?

Heb hem gezien in Lopik en hij is minder mooi.:angry:
Ik weet niet of het aan de cake lag want heb ook weer gelzen dat hij wel goed was op een andere demo.
Maar ik vond hem minder goed als vorig jaar.

Deze cake gisteren ook besteld. Jammer dat bij sommige tegenvalt. Ik zal een echte review plaatsen,Na mijn ervaring met deze cake. Maar van wat ik nu heb gezien aan filmpjes,Is het een echt goede cake. Met mooi volle goud,blauwe boeketten met dikke blauwe mines er onder. Dus qua beeld materiaal een echte topper. Hopelijk in de praktijk net zo,Maar dat komt wel goed denk ik.

Komt helemaal goed hoor. Heb hem vorig jaar gehad: topper. Heb hem dit jaar gezien bij de demo van de rijswijkse vuurwerkhal: nog steeds erg van onder de indruk. Bij 7 van de 61 cakes had ik toen een wow-effect. Dit was er 1 van.

Gisteren gezien en net als op de demo van Wolff eerder dit jaar, heb ik toch het idee dat ie minder goed is... Hoewel het nog altijd een goede cake is, vond ik het geen wow-factor hebben gisteren. Jammer, hopelijk in de straat toch een groot succes, want heb er wel 2 voor dit jaar.

:bye:

Back
Bovenaan