Fallas 2008, ga jij ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
300/400 euro voor vuurwerk wat ik niet kan aansteken heb ik er niet voor over.
mij veelste duur. daarmee kan ik 1 jaar zweefvliegen:rolleyes:

verder zou ik er natuurlijk wel live bij willen staan, maar als het afgelopen is ga je ook niet meteen naar huis neem ik aan. Wat is er dan nog te doen, op een terrasje hangen ofzo??

Je bent de gods ganse week continu aant stoken stoken stoken ennog eens stoken...
Terrasje hangen is er echt niet bij...
Misschien even om op adem te komen tussen het stoken door haha

Je bent de gods ganse week continu aant stoken stoken stoken ennog eens stoken...

Is toch geweldig joh!:p
Ik denk dat, dat eigenlijk een echte droom is voor vele vuurwerk freaks, voor mij tenminste!

Nee hoor, dan ben je aan het vuurwerkshoppen of op je hotel kamer aan het doorlonten.

Of je bent aan het rennen om een mascleta te zien, of je staat te wachten op een avond show of grote mascleta:wink:

Ja het is echt één en al vuurwerk wat de pot schaft die week:D

Jammer genoeg wou ik wel gaan dit jaar, maar ik zit in het examenjaar van het vmbo dus ik moet nog veel leren. Ik heb mijn moeder wel zo ver gekregen dat het over een jaar of 2 kan:D

fallas here we come

fallas here we come

yeeeeaaaaah mijn vriendin zijn dit jaar ook weer van de party lacheuhhhhhh kanniet w88 heb een vlucht geboekt naar madrid dat kost geen drol en pak daar gezellig de trein .... groetjes en tot zienzzzzz daaaar

Dan moet ie maar met ons mee want wij hangen wel op het terras.
Tis maar net hoe gek je het wilt maken maar er is genoeg tijd om relax te doen (Behalve laatste 2 a 3 dagen). Ook denk ik niet dat je er komt met 300/400 euro. Voor een beetje normaal hotel en dan zit je nog buiten het centrum betaal je zo 100 euro per nacht ( minimaal) tel daarbij je vlucht op die nu rond de 150 a 200 euro moet kosten en je komt uit op 5 a 600 euro voor een week.

Eten is niet duur maar het moet wel gebeuren, dus daar komt ook nog wel wat geld bij kijken.

Hou er wel rekening mee dat een hotel kamer per nacht word berekend en niet per persoon. Anders ben je helemaal platzak. Er is op dit moment nog genoeg te boeken al zijn de prijzen een stuk hoger geworden zeker als je op een beetje normale plek in de stad wilt zitten.

Tony jullie gaan meestal ook 1 of 2 dagen eerder dan de andere freaks naar fallas toe dan heb je meer tijd daar he :)

owwww:D
jah als je er de hele tijd mee bezig bent is het inderdaad heel wat!
ik dacht dat het maar 1 dagje was en dat er op een pleintje een hoop geknal was te horen?
maar dat is dus niet zo:rolleyes:

15 16 17 18 en 19 maart heb je dagelijks een avond en dagshow. de 20ste een dag show en de zogeheten Crema waarbij alle poppen worden verbrand en vuurwerk wordt afgestoken. ook heb je de 20ste in alle wijken dagshows 10tallen danwel honderden door heel valencia heen :)

ook heb je de 20ste in alle wijken dagshows 10tallen danwel honderden door heel valencia heen :)

Is dat alleen de 20e dan, dat de buurten zelf hun shows schieten?
Waar al die ongelovelijke knalshow filmpjes van zijn bedoel ik?
Ik was in de veronderstelling dat ook die vanaf de 15e ofzo dagelijks waren..?

Tony zei:
Er is op dit moment nog genoeg te boeken al zijn de prijzen een stuk hoger geworden zeker als je op een beetje normale plek in de stad wilt zitten.

Ja ik merkte het al...
Vliegticket alleen al, retour vanaf Düsseldorf over de 300EUR.
Via Vueling vanaf Schiphol kan het nog wel ietsjes goedkoper trouwens.. maar dat is weer verder weg voor ons :wink:
Hotel of hostel vinden voor minder dan 100EUR per nacht is ook al een drama, of je moet ver buiten het centrum willen zitten.

Daarvoor ook wel maar de 20ste zijn er extreem veel om de zoveel straten wel 1. Deze worden ook aangekondigd die daarvoor meestal niet. Zo stonden wij van VWC ineens de 16é midden in een mascaleta toen wij thuis kwam van de avond show :bonk: De dagen ervoor zie je meestal ook Hand mascaletas das 30 min koppijn verwekkend :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Daarvoor ook wel maar de 20ste zijn er extreem veel om de zoveel straten wel 1. Deze worden ook aangekondigd die daarvoor meestal niet. Zo stonden wij van VWC ineens de 16é midden in een mascaleta toen wij thuis kwam van de avond show :bonk: De dagen ervoor zie je meestal ook Hand mascaletas das 30 min koppijn verwekkend :rolleyes:

Doodzonde dat wij dan de 20ste alweer op huis gaan... :sad:
Nee, Gerwin vergist zich mensen, 15 t/m 19 is het grote feest. :D

Hmm ja nu je het zecht :D klopt ook wel btw naja waar mensen werken worden fouten gemaakt toch ? haha

Tony jullie gaan meestal ook 1 of 2 dagen eerder dan de andere freaks naar fallas toe dan heb je meer tijd daar he :)

Dat klopt, wij gaan vaak de 13de al om een beetje door de stad te lopen en de poppen die opgezet worden te bekijken. Maar geloof me je kan toch niet alles zien dus een terrasje pakken en lekker eten kan ook op de andere dagen. Aan de andere kant als ik dat niet zou doen dan val ik zeker 5 kilo af...Ook een leuk idee.,

Doodzonde dat wij dan de 20ste alweer op huis gaan... :sad:
Nee, Gerwin vergist zich mensen, 15 t/m 19 is het grote feest. :D

Ja, dacht al gelezen te hebben dat het vanaf de 20e gewoon weer uitgestorven is daarzo.
Ik was ook aan kijken om de 14e daar aan te komen, en de 20e weer te vertrekken. Anders moet ik nog ff een dagje langer blijven :D

Ja, dacht al gelezen te hebben dat het vanaf de 20e gewoon weer uitgestorven is daarzo.
Ik was ook aan kijken om de 14e daar aan te komen, en de 20e weer te vertrekken. Anders moet ik nog ff een dagje langer blijven :D

Wij gaan van 13 t/m 21 maart, vorig jaar ook op de 21ste na huis gegaan. Daar hadden we geen spijt van, je kan dan tenminste lekker op je gemak bij komen. Je kan nog wat van de stad zien, l’Oceanogràfic b.v., heerlijk bij komen met een glaasje bier en wat tappas. Het nadeel vind ik zelf als je op de 20ste terug moet en je vliegt met vuelling, dat je de nacht van 20 maart pas laat in je nest ligt door de Crema, en al vroeg je bed weer uit moet. Viva Las Fallas:bye:

Euu sliep jij dan uit die andere dagen ? wij hebben 5 dagen van hal 9 sochtens tot 2/4 uur snachts geveest dus die 20ste kan er dan nog wel bij hoor :) en je vliegt pas 11 uur dus weer half 9 eruit half 10 karren naar vliegveld +-

Euu sliep jij dan uit die andere dagen ? wij hebben 5 dagen van hal 9 sochtens tot 2/4 uur snachts geveest dus die 20ste kan er dan nog wel bij hoor :) en je vliegt pas 11 uur dus weer half 9 eruit half 10 karren naar vliegveld +-

Juist omdat je die andere dagen bijna geen rust hebt, is het lekker om een dagje relax rond te lopen of te shoppen in Valencia. Maar goed, dat is ieder voor zich. We zien elkaar weer in Valencia!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan