Fallas 2008, ga jij ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kreeg een berichtje door van member Cass, die is ook van de partij.
Goede keuze Cass, we gaan daar fantastische dagen beleven.

Ben ondertusssen benieuwd hoe groot het legioen Nederlanders is en welke personen (VWC/FPM/AVP,Pyromovies,VWM,VWB) gaan afreizen naar Valencia.

:bye:

Ik gvd weer niet. Ging niet me ivm nieuwe studie, door dat gedoe met mijn moeder ben ik alsnog vrij om te gaan en staan waar ik wel.
Ik baal hier verschrikkelijk van, weten jullie dat.

Fallas wordt voor mij een zoveel jaren plan denk ik...

Buenos Dias,

Ja ja het is toch weer allemaal goed gekomen. Een beetje last minute ook dit 3e jaar is de vlucht en het verblijf en de bunker op 4 wielen geregeld. :D

Pyrotrick is / was zo vriendelijk het appartament met ons te delen :-) moet even gemeld worden.

We, Sander Simone en ik (lees: Bas) vertrekken de 14e mrt in de godsvroegte vanaf weeze-Dusseldorf. Dan zijn we om 9 uur op het vliegveld, om daar aangekomen onze bunker op 4 wielen op te halen.

Nu hebben we mischien nog tijd om langs een paar vw shops in de omgeving van Valencia te rijden. ( moet ik ze nog wel eerst vinden :-) )
En dan snel door naar het appartament in de buurt van Calle Cadiz. Koffers naar binnen bonjouren en dan snel naar het terras ehhhh plaza Ayuntiamento voor de 1e mascleta.

Heb er weer super veel zin in.

Grtz Bas

PS: als iemand een winkel of whatsowever in de omgeving van Valencia weet dan hoor ik dat graag.

Laatst bewerkt:
Fallas is volgende maand al als ik het goed begrijp.
Ik neem aan dat de hotels al vol zitten.
Of heeft het nog zin om te gaan shoppen?
heeft iemand een idee?

De kans dat je nu tegen een REDELIJKE prijs een hotel vind is meer dan klein voor fallas moet je echt minimaal 3 maanden vantevoren boeken wil je ergens schier zitten :)

Moet deze onderhand niet uit de sticky ?
En moet daar niet de 2009 versie staan?

Maar een hint hoor :rolleyes:

-Roy-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan