Fallas 2007

Mijn tekst:cry:!

Is kijken of ik het volgend jaar kan combineren met school, want ik MOET er een keer bij zijn!!!

Nouja, ik ga weer TV Valencia kijken:bye: !

EDIT:
Oh leuk dat Spaanse nieuws:p:
leukdaspaansenieuwseg1.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vond hem niet heel goed.... Maarja da's eigen smaak natuurlijk.. maar wat super om die beelden te zien, ook hoe de sfeer daar is enzo! Volgend jaar wil zal en MOET ik mee!!!!:shocked:

julliemissenwat.jpg

Heey ben ik weer even :) Zijn even naar de opbouw geweest van de avond show :) en jullie gaan minimaal 800 salutes missen :D

De mascleta van vandaag was ook weer te ernstig heerlijk die trillende trommel vliezen :D

Allemachtig wat een mooie foto weer en hoe jaloersmakend zeg!!!
Dit is de finale ga ik vanuit :D
Echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Have fun met de nederlandse show vanavond :D
:bye:

Hopelijk heeft dit incident geen gevolgen voor het feest in de toekomst

In de Spaanse stad Valencia zijn 17 mensen gewond geraakt bij een explosie in een truck met vuurwerk. Huizen in de buurt werden beschadigd. Over de oorzaak van de ontploffing is nog niets bekend.

Explosion_furgoneta_llena_material_pirotecnico

Hola dat is ernstig..Als dat te vaak voorkomt krijg je inderdaad een stuk strengere regels, en dat zal niet leiden tot een groter feest..:sad:

Guy met bril joh, zo had ik hem nog niet gezien :p

En ja, Moontan is lichtelijk getikt qua uitgaven voor vuurwerk. Denk dat er weinig anderen zijn die zoveel uitgeven als hij. Maar hij weet wel duidelijk waar zijn grenzen liggen en dat is uitermate bewonderigenswaardig!

En Jupilerfreak doet zn naam eer aan. De Juup smaakt goed. Zou ik in Valencia zitten, dan zou ik San Miquel freak of iets heten :devil:

Oei, heeft iemand collectie foto's van Moontan daar? Ben wel benieuwd:D :cool: !!

Die ontplofte vrachtwagen had ik gezien op TV Valencia:shocked:.. Zal aardig wat vuurwerk hebben ingezeten?

Nouja, heel veel plezier nog met alle shows en het zelf afsteken natuurlijk!

Mazzel!:bye: :bye:

Oei, heeft iemand collectie foto's van Moontan daar? Ben wel benieuwd:D :cool: !!

Die ontplofte vrachtwagen had ik gezien op TV Valencia:shocked:.. Zal aardig wat vuurwerk hebben ingezeten?

Nouja, heel veel plezier nog met alle shows en het zelf afsteken natuurlijk!

Mazzel!:bye: :bye:

Haha, ik vraag me af of er voor Moontan's vuurwerk wel genoeg tijd is geweest om foto's van te maken. Aangezien hij zijn collectie foto 06-07 ook maar op de valreep heeft gemaakt. (2 uur voor 00.00 uur)
Moeten het misschien van de filmpjes hebben.:wink:

Denk dat Moontan die vrachtwagen inliep terwijl die een sigaartje rookte. Keek hij zo zijn ogen uit dat hij vergat dat hij een sigaartje aan het roken was.

:D

Net de mascleta van vandaag gekeken en vond hem toch weer erg lekker maar niet heel bijzonder...
Werden wel ongelooooflijk veel mines de lucht ingepompt op het eind niet normaal meer :shocked:
Niet echt veel hoogstandjes gezien dit jaar.... en dit was toch echt de laatste....
Straks nog maar keer kijken en de films van vwc natuurlijk nog :cool:

jammer gerwin tijd gaat snel als je het naar je zin heb he.... volgend jaar ben ik er ook bij mannen. word genieten. kijk er nu al naar uit wanneer komt iedereen weer terug en hoeveel dagen verblijven jullie daar eigenlijk?

Feest duurde tot de 19e, vandaag zijn nagenoeg alle freaks weer thuis, het vliegtuig waar wij mee waren was ook gezellig gevuld met freaks zeg maar. :wink:

Waren geweldige dagen, onwijs dit festival! :bonk: Zo gigantisch veel vuurwerk gezien dat het niet eens een enorme dip is dat je weer thuis bent, we hebben namelijk ook alle beelden nog eens (ikzelf heb 7.5 uur aan film :bonk: ).
Het is echt iets wat je mee moet maken, je kunt het zien, je kunt het horen met je dolby surround enzo, maar het is bij lange na niet hetgeen wat je daar ook daadwerkelijk meemaakt. Die druk, dat volume, de kleuren, alles is daar extreem groot en mooi. Het is vele malen beter dan je verwacht, dat kan ik je garanderen.

Wel doodop, je mocht blij wezen als je 4 uur slaap per nacht haalde zeg maar. :wink: We zaten op een mooie plek, afstanden waren erg goed te doen, maar je loopt zeer veel daar en echt tijd voor eten neem je niet op het ontbijt na.

Mascletà's gaan onwijs hard, dat is dus iets wat je je niet voor kunt stellen, zowel die op het plein als in de straten, bizarre shows zijn dat. De Castillo's zijn echt om te kwijlen zo mooi, zeker als je normaal Nederlandse shows gewend bent, het is dan echt een wereld van verschil, totaal niet vergelijkbaar, denk bijv. aan een salute-finale van om en nabij de 800 salutes... :bonk:

Stoken in de rivierbedding is ook woest, het is gewoon gaaf om met zoveel freaks de avond door te brengen, er zijn dan ook in die paar dagen serieus een paar afvalcontainers met afval de cakes e.d. gevuld, maar dan heb je dus alle knalartikelen niet meegeteld, dit zijn er duizenden, ongelooflijk.

De gezelligheid zelf ook, helemaal door het dolle tijdens die dagen en het niveau van gesprekken is dan vaak ook erg laag, maar humor kom je dan ook niet tekort. :bonk: :rolleyes:

Maarja, ik stop nu even, kan uren vertellen, net als de anderen, maar we zullen hopelijk snel wat beelden online hebben voor jullie om een mooie indruk te krijgen. :wink:

Ja we hebben heeeeel wat gemist hier!!!
Echt geweldig dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en volgend jaar wordt de groep weer groter!!
Ontzettend benieuwd naar de foto's video's en de rest van de verhalen vooral!!!
Welterusten de komende 30 uur :wink:

Back
Bovenaan