haha wel grappig om terug te zien van dat filmpje van de engelse idd veel bekende gezichten haha![]()
Haha. Jord, jij staat er ook op.

Ollie,Kruitsnuiver,Gerwin e.a.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
haha wel grappig om terug te zien van dat filmpje van de engelse idd veel bekende gezichten haha![]()
Maar goed dat ollie niet al te prominent in beeld is en vooral niet te herkennen uit duizenden!~!!!![]()
Idd leuk om zoiets terug te zien. ben zeer benieuwd naar meer filmpjes uit de rivierbedding. Zijn toch wel wat meer dingen gebeurt daar die het vermelden waard zijn!
Rofl!
Hoe kom jij hier nou weer aan? Vindt het wel humor, hoop dat hij het ook zo heeft bedoelt.![]()
![]()
Die Brian was vlak naast mij met Moonlanders en Magic Crystals aan de gang. Zo te zien aan die foto zou dat wel eens een speciale boodschap kunnen hebben inhouden....
Waren zij ook niet bezig met die sinaasappels gevuld met trueno's? Misschien was dat wel een hele speciale code![]()
Hallo,
Ik vroeg me af of iemand de door mij gesponserde handmacleta heeft gefilmd in het park? op Plaza Ollanda.
Na de finale show op de 18e of 19e in het park. We stonden met een rij boven aan het muurtje een karton FML no 4's er doorheen te jagen. Was erg gaaf maar heb er nooit enig beeldmateriaal van gezien.
Als iemand me tegemoet kan komen, dan graag.
Vr gr Bas
Het doet me ergens aan denken, ik heb namelijk wel een aantal minuten film van een aantal mensen die bovenaan dat muurtje staan en die gekleurde FML-vlinders (geloof dat je die bedoeld) naar beneden droppen, dit was ook vanwege de veiligheid, het beton was nogal gevaarlijk (kostte mij o.a. een groothoeklens). En ja, dit was ná ons finale-showtje in de bedding, komt dus aardig overeen.
Hier gingen in ieder geval heel wat dozen doorheen, had van mezelf ook een ruime 3 dozen bijgelegd die avond. Mocht dit hem dus zijn, dan zal ik die er van de week eens tussen gooien als Fallas-film.
![]()