Fallas 2007

Ik hoef niets meer te typen ben het met beide heren boven mij eens.:wink:

Weer een voor mij nieuw product gezien wat ik erg speciaal vond. Hier bedoel ik de potten met die rooktails. Ze waren wat lastig te zien dat wel maar vond ze wel echt grappig. Of ik moet het compleet mis hebben en een fata morgana gezien hebben:p

Weer een voor mij nieuw product gezien wat ik erg speciaal vond. Hier bedoel ik de potten met die rooktails. Ze waren wat lastig te zien dat wel maar vond ze wel echt grappig. Of ik moet het compleet mis hebben en een fata morgana gezien hebben:p

Ja dit vond ik ook een zeer leuk detail van de mascleta inderdaad, colour smoke tails.

Ook vond ik het wijs dat er een X shaped blok werd weg geschoten zoals die van weco, lekkerrrrrr:)

Voor de rest was het een hele lekkere finale, en zoals mantronix al zei ''je ziet de mascleta's met de dag heftiger worden''.. de laatste week zijn de mascleta's overduidelijk het best.

NOG 4 DAGEN!!!!!!

fallas!!!!

Ik hoef niets meer te typen ben het met beide heren boven mij eens.:wink:

Volgens mijn heeft Jorge dit soort dagblokken ook.
Ze zijn niet echt nieuw maar worden uiteraard alleen gebruikt bij dagshows zoals openingen van een boot of verzin maar iets. Het is inderdaad zeer leuk om te zien...Ik heb er zelfs eens 1 voorbij zien komen die alles z-shape (Rustig tempo) schiet..

Voor de rest was het een hele lekkere finale, en zoals mantronix al zei ''je ziet de mascleta's met de dag heftiger worden''.. de laatste week zijn de mascleta's overduidelijk het best.

Hier heb je gelijk in. De laatste dagen zijn het best. Dit heeft een reden waar ik niet verder over kan uitwijden maar het is niet zo dat de zogezegd kleinere bedrijven het niet kunnen.

Hier heb je gelijk in. De laatste dagen zijn het best. Dit heeft een reden waar ik niet verder over kan uitwijden maar het is niet zo dat de zogezegd kleinere bedrijven het niet kunnen.

Tsja, daar zou wel eens een politiek tintje aan kunnen zitten...:wink:

Net ook weer even de show van vandaag bekeken...
En ik zag een aantal keer 124 decibel voorbij komen terwijl ik het gevoel had dat het nog niet eens zo hard ging....toevallig wat knallende treuno's in de buurt van de microfoon ofzo...?
Het regent op het moment daar zie ik ze hebben een deel van de treuno's afgedekt met alu folie... hoe zou dat gaan als het met bakken uit de lucht komt want dat kan natuurlijk ook.... gaat het dan niet door/verplaatsen ze hem naar later op de dag/alsnog schieten...?
Zozo dit is een flinke de dB meter blijft gewoon continu boven de 110 en vaak boven de 120 hoe kan dat nou opeens de anderen was het gaaf als ze boven de 110 uitkwamen....
129 dB :shocked: Dit is echt een flinke zeg wat een geweld daar zijn de oordopjes wel ff nodig damn ey!
Over het algemeen niet een heel bijzondere mascleta maar wel eeeeerrrruuuug hard!!!
Mascleta 12 maart

Die metingen zijn volgens mij niet erg betrouwbaar. Er waren een aantal mascleta's waar in het middenstuk de meter al rond de 120 dB zat. Nou, dat klopt echt niet.
Als je de metingen met elkaar wilt vergelijken moet de meter elke keer op exact dezelfde plaats zitten, de richting moet precies hetzelfde zijn en de meter moet ook elke keer geijkt worden.
Verder zal er ook nog wel enige invloed van windkracht en -richting kunnen zijn, alhoewel de wind op het plein meestal behoorlijk draait.

Bij deze wil ik alle fallas-gangers heeeel veeeeeel plezier toewensen in Valencia:cool:!!! Helaas blijf ik thuis ivm school:frusty:.. Wie weet lukt het volgend jaar wel:p!

Groetjes!!!
:bye: :bye:

Bij deze wil ik alle fallas-gangers heeeel veeeeeel plezier toewensen in Valencia:cool:!!! Helaas blijf ik thuis ivm school:frusty:.. Wie weet lukt het volgend jaar wel:p!

Groetjes!!!
:bye: :bye:

Dank je Alex. Ik breng je uitgebreid verslag uit van het feest. En volgend jaar ben jij er ook bij. Zeker weten.
:bye:

Op die zender om 14.00 de mascletà, maar er kijken zeer veel mensen naar heb ik het idee, bij mij liep ie net tot 5x toe vast en daarna helemaal niets meer, de eerste beelden die ik weer doorkreeg waren van de pyrotechnicus die wordt toegejuichd! :angry: In de slow-motion zag je wel dat het een ziekelijke finale was. :sad: Naja, later vandaag even kijken dus.

Avondshows zijn niet live te volgen naar mijn weten.

ha heren van het mooie leven.. ook in ben weer in het land..en ik wens u allen een fijn en top verblijf in valencia... in 2008 ben ik er zeker weten bij... ennuh maak een mooi filmpje he...

ha heren van het mooie leven.. ook in ben weer in het land..en ik wens u allen een fijn en top verblijf in valencia... in 2008 ben ik er zeker weten bij... ennuh maak een mooi filmpje he...

Hoi Gurby, leuk man dat je er weer bent. Bedankt voor je spontaniteit, leuk dat je aan ons denkt. En fantastisch als je volgend jaar ook mee gaat.
Ik hoop dat er leuke filmpjes komen, maar dat zal ongetwijfeld.!!
See you.
Groetjes
Moontan
:bye:

Back
Bovenaan