Falcon

productie van de juiste whistle mix schijnt nogal moeilijk, dus tijdrovende, dus dure, aangelegenheid te zijn...

Maar voor een fatsoenlijke fluit is juist weer heel weinig kruit nodig, dus dat compenseert. Een zware krijs kan al met 5 gram kruit bereikt worden. Ik heb gehoord dat fluiters juist heel voordelig zijn in China.

Wie deze zoekt.
We hebben nog wat kartonnetjes over.
Wij dachten deze afgeteld op aantallen te hebben gekregen,Nu blijkt dus anders.

gr

Oehhhhhhhhh! Dit was echt een zeer gave pot hoor, helaas geen filmpje kunnen maken maar de Falcon komt echt boven alles en iedereen uit! Is zijn geld wel waard hoor!

Wat een grof ding was dit man!
Hele rouwe fluiters, fantastisch dat ik deze heb mogen meemaken!

Hebben hem afgestoken na een mascleta ik zal binnenkort een filmpje uploaden en hem hier ook plaatsen! :D

Dit jaar ook 2 van geschoten.
Mooie dingen hoor, maar vind de adviesprijs echt te gortig voor wat je krijgt.
Met kartonvoordeel was het wel te doen. Omgerekend 35,00 p/st.
Had alleen de fluiters nog iets rauwer/scheller/harder verwacht na alle verhalen.
Qua herrie vind ik de Falcon vergelijkbaar met de Hypnotised.

Als er volgend jaar weer korting gegeven wordt komt hij wel weer in de collectie, maar dan gaan er absoluut meerdere tegelijk. Dan wordt het chaos :)

Vond dit weer een goede cake!
De schorre fluiter was weer lang en goed.
Alleen voor mij gevoel gingen de fluiters minder hard!
Ut was en is nog een vette cake hoor...
Masr heb um nu wel weer ff gezien..
Volgend jaar een jaartje geen falcon!

Een enorme cake en niet alleen qua grootte!

Had een Falcon in het finaleprojectje (Screaming Salute, Falcon, 4x Silver Salute, 2x White Thunder)staan, maar door de regen ging t niet meer helaas. Gelukkig deden de Falcon en 1 Silver Salute het later wel (en later nog 2x Silver Salute). Het is tenminste iets..

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Naast de Screaming Salute, kan je goed zien hoe groot dit ding is:
falconk.jpg

Laatst bewerkt:
Wat is hier mee gebeurd?
De fluit/gil lijkt lang niet zo hard en lang te duren.
Iemand die hier bij was en dit kan bevestigen?

Wat is hier mee gebeurd?
De fluit/gil lijkt lang niet zo hard en lang te duren.
Iemand die hier bij was en dit kan bevestigen?

Helaas kan ik het bevestigen.

Na al die jaren dat ik hier goede verhalen over heb gehoord, had ik besloten om deze dit jaar te bestellen (mede ook door de korting van Orthen). Net op de demo van Haokan gezien, maar ik vond hem vies tegenvallen en zijn geld niet waard. De rauwe huilers waren van korte duur en gingen al snel over in een 'normale' fluit. Even afwachten wat de ervaring is op andere demo's, maar deze is in ieder geval van een zekerheid veranderd naar een twijfel geval.

Oei.. wat is er met deze geweldige bak gebeurd?
Rauwe lange fluiters zijn veranderd in korte schelle fluitjes.. erg jammer..
Batch 2013?

Ik had me zo verheugd op deze cake! maar wat viel hij tegen zeg.
Nu maar hopen dat deze versie niet overal door het land heen verkocht gaat worden.
Als dit een nieuwe batch is van schuurmans kunnen ze hem beter uit de handel halen voor die prijs.

Back
Bovenaan