Falcon

Zo zien wij hem allemaal het liefst natuurlijk, wat een bak is het dan.
Je merkt het ook direct aan de reactie's in het filmpje hier boven, geweldig.

Het publiek reageerde er grandioos op, al die kindjes meegillen enzo, geweldig!
Heb er zelf ook wel van genoten moet ik zeggen, toch weer 1 van de toppertjes van die demo.

Super gaaf deze fluitcake. Had deze vorig jaar. Helaas stopte hij er toen na rij 3 mee.
Ik geef de regen de schuld...
De prijs is wel aan de hoge kant, want voor hetzelfde geldt haal je een x aantal andere fluitcakes wat meer geweld oplevert. Toch blijft dit een apart en uniek fluit efffect.

Had deze weggeschrapt van mijn lijstje, en door het flimpje van thunderboy ben ik gaan twijfelen..
Slapeloze nachten krijg ik ervan;)

Gewoon je dealer mailen welke je eventueel krijgt.
2012 versie is doen, 2013 is laten staan.
Scheelt je heel wat slaap:wink:.

Aangezien de Falcon en Sky Screamers 'hetzelfde' zijn, is de Falcon 2013 versie dus ook zo belabberd geworden?? Of zijn ze toch niet helemaal hetzelfde?

Pff deze is echt slecht geworden, hopelijk gaan ze deze bak verbeteren want er is nu een topper verloren gegaan!!

Ik heb gister de oude versie voor het eerst live gehoord tijdens de stook meeting in Amersfoort!
en mijn conclusie is, lekker laten staan voor die hoofdprijs. de Hypnotized kwam er toch echt stukken beter vanaf! En nu de vodka whistle ook op de markt is gebracht komen er steeds meer concurrenten voor de Falcon/sky screamers.

Ik had een karton van de 'oude, goede' versie gekregen. Ik heb gekeken of ik er ergens een jaartal op zag staan, en verder dan een verdwaalde '13' kwam ik niet. Ze waren in ieder geval erg lekker.

Ik heb ze gezien weet alleen niet welk jaartal, die deed het in ieder geval wel goed. Rauwe fluiters zoals altijd. Eigenlijk alles zoals normaal! Heerlijke bak is het toch! :D

Deze klinkt op jouw filmpje gewoon prima Nitraat12, zoals ik het hoor.

Ik heb afgelopen oud en nieuw de goede oude versie afgestoken en dit het geluid van de rauwe, kronkelende slangen die de lucht in gaan is met geen andere fluitcake te vergelijken. Als je deze cake hebt meegemaakt ga je het misschien wat hoge prijskaartje accepteren. Een waardige concurrent is er ook nog niet jammer genoeg. Ik zie graag wat meer van dit soort schoonheden.

Deze klinkt op jouw filmpje gewoon prima Nitraat12, zoals ik het hoor.

Ik heb afgelopen oud en nieuw de goede oude versie afgestoken en dit het geluid van de rauwe, kronkelende slangen die de lucht in gaan is met geen andere fluitcake te vergelijken. Als je deze cake hebt meegemaakt ga je het misschien wat hoge prijskaartje accepteren. Een waardige concurrent is er ook nog niet jammer genoeg. Ik zie graag wat meer van dit soort schoonheden.

Prima????

De oude versie ging veel langer door plus dat de fluit lang niet zo rauw meer was.

Het was vorig jaar al duidelijk, toch werd er gezegd dat het een prima product was alsnog.
Wat een bagger was dit man voor die prijs.
Maar goed dat is een van de nadelen naast de vele voordelen van goedkoop bestellen in de vroeg verkoop.
Jammer maar zo zij 't.

Dit was ooit een briljant mooie huil cake.
Tegenwoordig is er ook nix meer van over.
Nu Schuurmans ook nog eens failliet is gegaan ben ik benieuwd of we ooit nog eens kunnen genieten van de oude vertrouwde falcon/sky screamers.

Hier onder de Falcon op zijn best met de jaarwisseling van 2007/2008 geloof ik.

Mooi man. Toen lag er ook nog wel eens sneeuw in de ' winter ' Laatste jaren is het alleen maar 10-15 graden...

Word deze nog geschoten ergens op een demo? Hij is dit jaar 49,95 in de aanbieding, dus voor dat geld wil ik hem wel graag hebben wanneer deze in ere hersteld is.

Back
Bovenaan