Falcon

Heb deze cake zelf nog nooit gehad dus ik zou ook niet weten hoe die moest presteren, maar toen ik 'm vanavond zag was ik nou niet echt onder de indruk... Ben blij dat ik deze cake toch niet besteld heb.

wtf is dit ????? omg wat slecht is deze geworden, gaan we hetzelfde probleem krijgen als een aantal jaar terug? echt triest schuurmans deze topper van weleer zo te mishandelen :-(

Niet toevallig nog een oud slecht kartonnetje zonder CE wat er getoond werd?
Kan iemand van Haokan vast bevestigen, ben benieuwd!

Achja ik zal me mening 1 januari om 00:02 wel hebben.
Kan me elk jaar wel druk gaan maken om prodicten die de ene keer goed en de andere keer slecht presteren.
Besteld is besteld, we gaan het zien.
Hopelijk is dit een oude/verkeerde versie.
Voor 58,45 nu goed te doen zeetie :D haha

Deze was vanavond bij Haokan totaal verkracht. Ik zeg het niet vaak, maar ik HOOP dat dit een sample was! De werkelijke productie kan er eigenlijk alleen maar beter op worden. Misschien een maandagmorgen-Chinees, misschien een vochtig exemplaar, misschien een winkeldochter uit 2002. Wie zal het zeggen. Maar naar aanleiding van wat ik vanavond gezien heb, is deze nog geen twee tientjes waard.

Weet eerlijk gezegd niet wat er met de cake is gebeurt,en met de prijs was al fors hoog.
Maar zoals die nu presenteerde gaat gewoon nergens om.
Hopelijk is dit dan een misser.

Waar je tot vorige jaren pijn in je oren kreeg van de rauwe en scheel fluit is deze bak gedegradeerd met een veel lagere en niet doordringende fluit en is hij zijn toch al hoge prijs zeker niet meer waard, dit was echt de aanfluiter van de avond :(

Hallo vrienden v/h kruit,

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat de Falcon zo ondermaats presteert als bij de Haokan demo.

Laat duidelijk zijn dat Schuurmans dit artikel heeft laten maken volgens de datasheets waarmee deze al jaren gemaakt worden en dat vanwege CE dit absoluut niet mag gebeuren.

Bewust een artikel verkrachten of mishandelen zoals sommigen van jullie suggereren zou Schuurmans nooit doen en zou derhalve ook niet moeten kunnen omdat juist CE ervoor moet waken dat een artikel keer op keer hetzelfde gemaakt wordt en dus hetzelfde zou moeten presteren zoals het artikel waarvoor destijds CE is afgegeven.

Schuurmans heeft dit nu in onderzoek en ik houd jullie op de hoogte.

Ik ben erg benieuwd of Haokan misschien wilt reageren! zij weten natuurlijk of dit een nieuwe zending betreft of een oude batch!

Toch wel zonde idd.

In 2007-2008 heb ik precies hetzelfde meegemaakt, ook toen waren de tails en fluit niet goed:

Hopelijk komen er weer betere versies want dit is gewoon een toppertje wat goed moet blijven presteren. Ding komt boven alles uit snachts, heerlijke bak!

Inderdaad minder geworden, wie weet is het wel een mindere productie. Afwachten of bij andere demos ook minder is. Mijn filmpje van gisterenavond bij de demo Haokan:

Jammer dat Haokan of schuurmans geen opheldering geeft over deze cake!
Het blijft akelig stil, alleen is de prijs bij haokan ineens verlaagd naar 34.50.. wat een stunt.
Oude batch of nieuwe lichting ??
Ik hou me hart vast voor de bestelde doos, bij valk!

Jammer dat Haokan of schuurmans geen opheldering geeft over deze cake!
Het blijft akelig stil, alleen is de prijs bij haokan ineens verlaagd naar 34.50.. wat een stunt.
Oude batch of nieuwe lichting ??
Ik hou me hart vast voor de bestelde doos, bij valk!

Dat de prijs verlaagd is, is wel heel vreemd.

Zijn ze geschrokken van het product?

Zou iemand van schuurmans hier zo snel mogelijk opheldering over kunnen geven?
Heb namelijk een karton besteld ( sky screamers dan wel ) maar mag toch hopen dat dit dan geen flop wordt...

Zo zien wij hem allemaal het liefst natuurlijk, wat een bak is het dan.
Je merkt het ook direct aan de reactie's in het filmpje hier boven, geweldig.

Back
Bovenaan