Falcon

wat een mega vette cake!!
ja dit is de oude beko in zijn nieuwe glory!
heerlijk volgendjaar weer!

afmetingen weet ik niet.
Weet wel dat hij best groot is!
Schat in ongv 35 bij 20 cm..
Binnen diameter is 25mm (tube maat)
en de buisjes staan in rijen uit elkaar.
Beetje gebakken lucht dus:wink:

maar:....
wat een heerlijke bak!!
Dit jaar er weer meerdere malen in me colectie!:p

Filmpje voor de genen die het nog niet gezien heeft!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Apart ding, dat zeker. Maar ik vind de prijs toch nog te gortig, korting of niet. Kijk alleen al naar het onnodige hout en karton dat gebruikt is. Dit formaat zie je dan ook terug in de prijs. Dit had veel compacter gekund.

afmetingen weet ik niet.
Weet wel dat hij best groot is!
Schat in ongv 35 bij 20 cm..
Binnen diameter is 25mm (tube maat)
en de buisjes staan in rijen uit elkaar.
Beetje gebakken lucht dus:wink:

maar:....
wat een heerlijke bak!!
Dit jaar er weer meerdere malen in me colectie!:p

Filmpje voor de genen die het nog niet gezien heeft!
movie

Op dit filmpje is goed te merken hoe lang het fluiteffect blijft:D
vanaf nu op mijn lijstje :p

Iemand die hier de karton eenheid van weet,Ga morgen de cattalogus aanvragen maar wil het graag snel weten:p
En zouden jullie deze graag in het assortiment van orthen zien?
Mischien zijn er mogelijkheden?

Dit is trouwens ook nog wel een bak voor op mijn whislist dit jaar, vorrig jaar nergens kunnen krijgen, maar als vuurwerk liefhebber hoort dit bakkie er zeker bij wat een geweld !!

Afgelopen jaar rond 00:15 werd twee straten verderop een falcon afgestoken. Hij kwam echt boven al het geweld uit! Geweldig!! Wat mij tegenhoud om deze te kopen is de prijs! Misschien maar een alternatief zoeken.

Afgelopen jaar rond 00:15 werd twee straten verderop een falcon afgestoken. Hij kwam echt boven al het geweld uit! Geweldig!! Wat mij tegenhoud om deze te kopen is de prijs! Misschien maar een alternatief zoeken.

Sky screamers van Beko is €65 dus helaas, maar je hebt wel de Hypnotized (zena) die kost 26 euro voor 44 schots.

Alleen welk beter is moet je zelf maar bepalen. ;)

Sky screamers van Beko is €65 dus helaas, maar je hebt wel de Hypnotized (zena) die kost 26 euro voor 44 schots.

Alleen welk beter is moet je zelf maar bepalen. ;)

De Falcon valt niet met de Hypnotized te vergelijken, grotere tubes, meer gram, het is meer een zware huilbak. De Falcon icm met de Hypnotized.... :rolleyes:

De Falcon valt niet met de Hypnotized te vergelijken, grotere tubes, meer gram, het is meer een zware huilbak. De Falcon icm met de Hypnotized.... :rolleyes:

Wil het ook niet vergelijken, maar Nitraat12 zoekt een alternatief voor de Falcon, dus vandaar ik de Hypnotized noem.

Want het idee is een beetje het zelfde.

Inieder geval komt de Falcon in mijn collectie.

2x een 3 stage whistle cake van broekhoff!
ik vind het bakje heerlijk en niet te duur!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

filmpje is van Kaboom1555

Ik vind 65 euro erg duur!
Maar wel (net)te doen!(gezien de kwaliteit)
Zoon bak als deze vind je eigenlijk nergens!
Ja oke bij beko:wink:
Zoon rouwe/heftige fluiters als deze zijn echt het einde!
Ik vind um heerlijk voor overdag.

Dit jaar heb ik geen budget voor zoon leuke (iets wat prijzige) bak.
Hopenlijk volgend jaar beter!
Maar ga dit jaar wel voor me nummer persoonlijke nr 2 fluit bak.
De 3stage whistle van Broekhoff:D

Back
Bovenaan