Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Ik heb de 2016 versie goed bestudeerd voor de aankoop. Schieten een meter of 10 hoger dan 2015 maar gewoon een goed en vol 30mm boeket met harde burst. Kan je prima aankopen zonder zorgen

De effecten van de 2015 versie zijn zo groot (omdat ze wat laag knallen), dat de 2016 wel veel hoger kan schieten zonder dat dat afbreuk doet. Die effecten zijn écht groot. Kijk er nu al naar uit!

heb vorig jaar de 2016 versie gehad, verschil zat alleen in de stijghoogte heb dan ook genoten van deze cakes. plus vindt de label ook vet van deze cakes.

Heb vorig jaar zowel de 2015 als de 2016 mogen aanschouwen :D . Zoals al eerder gemeld is alleen de stijghoogte van 2015 soms wat laag. Verschil kwa grote van boeketten zul je verder nauwelijks merken.

Voor dit jaar ook weer aangeschaft (2016), word weer lachen :cool:

De 2015 versie heeft ook zo een prachtige binnendoos toch? Want volgensmij zie ik op een foto van vorig jaar van mijn collectie staan een code eindigend op 17/4/15, wat 2015 versie betekend?

Volgens mij had ik ook die mooie binnendoos bij mijn 2015 versie hoor, als ik het me goed kan herrinneren. Bij de Spectakelbox 120 ( 2015 versie ) was die ook echt schitterend!

Is dit assortiment nu wat sneller geworden? Of worden er 2 te gelijk geschoten..
Kwaliteit ziet er nog steeds goed uit, maar sommige cakes gaan mij wat te snel.

Is dat ook niet de 2015 versie die vorig jaar werd geschoten tijdens een demo in Duitsland? Komt me vaag bekend voor dat toen daar ook meerdere cakes tegelijk af gingen.

Ik vond mijn dozen nog van de cakeboxen die ik afgelopen oud en nieuw had. En bij nader inzien had ik niet zo'n mooie binnendoos maar gewoon een bruine kartonnen doos! En de buitendoos was wit. Ik had de 2015 versie ( niet dat het verder boeit maar daar ging een discussie over een tijdje terug ).

Toch nog een set 2015 versies kunnen regelen :D erg blij mee. word het 3e jaar op rij met dit assortiment.

Ik zie dat me vraag stelling niet helemaal duidelijk was, nee marchel wat ik bedoelde te zeggen nu ik 2015, 2016, en 2017 versie gezien hebt zie ik hier en daar toch wat verschil met name in de cakes, vandaar dat me vraag was of dit de 2016 versie was, omdat ik die specifiek had besteld

Back
Bovenaan