Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Ja, gewoon alweer goed. Dit jaar heb ik hem niet omdat ik iets anders wil proberen maar na de cakes gisteren gezien te hebben komt er toch weer twijfel :D!

Heb je deze op film RaideR ? Twijfel of ik deze nog zal bestellen of de Brazilian Box

Sowieso had ik deze in de straat staan vorig jaar (staat op mijn kanaal). Braziliaan box dit jaar gekocht en van afgelopen demo bij Orthen heb ik gefilmd. Deze komt t.z.t. online.

Als ik eerlijk ben was dit voor mij de tegenvaller van de avond. Tempo is voor mij te traag (3:20 gisteren bij orthen) en de burst is dusdanig hard dat er weinig van het effect overblijft. Andere evo producten deden het in mijn ogen aanzienlijk beter.

Het is maar waar je van houdt. Geef mij maar een kneiterharde burst, schot voor schot, lekker langzaam. Voor mij dus een perfect product dus zeker besteld haha;). En 3:20, helemaal geweldig dus!

Een langzaam tempo en een harde burst vind ik ook wel horen bij een 19shots assortiment. Dat maakt ze juist perfect voor de vooravond! Lekker rustig en goed genieten. Ik ben wel benieuwd naar de filmpjes want het lijkt me echt sterk dat je met maximaal 2 gram flash de sterren kapot kan slaan. Dit was met de 2015 versie ieder geval totaal niet aan de orde!

Ik heb echt genoten van het fairytail assortiment. Prachtige unieke effecten. Harde burst. Lekker rustig tempo om van te genieten en te bewonderen. smaken verschillen en hoorde om me heen veel verschillende meningen erover.
Als ik eerlijk ben was dit voor mij de tegenvaller van de avond. Tempo is voor mij te traag (3:20 gisteren bij orthen) en de burst is dusdanig hard dat er weinig van het effect overblijft. Andere evo producten deden het in mijn ogen aanzienlijk beter.

Gewoon perfecte 19 shots voor de vooravond, en al helemaal voor die prijs, voor het derde jaar op rij weer besteld.

Oordeel zelf, ik vind ze gaaf! Ideaal vooravond spul voor ons freaks :)!

Gewoon perfecte 19 shots voor de vooravond, en al helemaal voor die prijs, voor het derde jaar op rij weer besteld.

Voor in de avond? :shocked:

Wat gebruiken jullie voor het nieuwjaar dan... De Farytail shells ofzo?:idea:

Ik schiet ze persoonlijk per 2 op het nieuwjaar, kunnen ze makkelijk hebben vind ik.
De bombettes komen trouwens best wel hoog, zo op het filmpje.

Voor in de avond? :shocked:

Wat gebruiken jullie voor het nieuwjaar dan... De Farytail shells ofzo?:idea:

Ik schiet ze persoonlijk per 2 op het nieuwjaar, kunnen ze makkelijk hebben vind ik.
De bombettes komen trouwens best wel hoog, zo op het filmpje.

Ik zag op het filmpje van raider ook dat ze erg hoog gaan. Of lag dat aan de afstand?

Staan de effecten ook op de cakes zelf beschreven? Want nu zie ik wel de cijfers 1 tm 6 staan, maar in vrijwel alle filmpjes wordt een andere volgorde geschoten.

Dat is helemaal waar, maar was meer van " ik had ook wat anders kunnen nemen". En ik ben ook meer van de standaard paniek reactie " s'nachts zwetend wakker worden en dan denken .... heb ik nou wel genoeg ! " :bonk:

HAHAHA die opmerking over wakker worden. Gelukkig heb ik dat niet:)

Back
Bovenaan