Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Ik had 2016 versie en bij het zien van de grote van de cakes wist ik al dat het goed zat(alhoewel grote zeker niet alles zegt). Mega boeketten, harde burst, prachtige effecten pure kwaliteit !! Deze zit er volgend jaar ook weer bij. Filmpjes volgen nog ik zat zelf op een gegeven moment ook oeeeeh wat is die mooi ;).

Een uitgebreid testverslag van mijn 19-schots vergelijkend warenonderzoek volgt nog, maar zoals verwacht was deze set van Evo - de 2015-editie - de uitblinker. Alle hulde voor de Valk Big 19 en het Buurtassortiment, maar de boeketten van deze cakes zijn zo bizar groot en mooi uitgewerkt, dat gaat helemaal nergens over. Duidelijke winnaar.

Boeketten van de 2015 zijn echt ongekend groot en prachtig. Brasilian box is er echt niks bij maar dat kan ook aan de stijghoogte liggen, hoop nietndat de 2016 versie zelfde als de brasilian box van pangu is.

Hier een heel karton ineens echt heerlijke chaos.

Welke versie van de Brasilan box had jij? Ik had de 2015 versie met etiket en die gingen geweldig!

Een uitgebreid testverslag van mijn 19-schots vergelijkend warenonderzoek volgt nog, maar zoals verwacht was deze set van Evo - de 2015-editie - de uitblinker. Alle hulde voor de Valk Big 19 en het Buurtassortiment, maar de boeketten van deze cakes zijn zo bizar groot en mooi uitgewerkt, dat gaat helemaal nergens over. Duidelijke winnaar.

Gaaf dat je dat doet! Ik ben benieuwd :D

Dit assortiment was echt fantastisch alle effecten zeer groot en kwamen tot op de grond, dit assortiment komt er volgend jaar zeker weer bij :D

Hier 12 stuks afgestoken van de 2016 versie.
Jammer dat de lonten veranderd zijn,vond de 2015 versie wel wat hebben met die lonten...kleinigheidje.

Zoals gezegd 12 stuks afgestoken...bij fairytail 4 ging het helaas mis.
6 van de 19 schots kwam via de zijkanten eruit knallen...moet zeggen dat de boeketten toch verdomd groot zijn als ze je om de oren vliegen.

Verder viel het me op dat er 2 cakes na het finale schot op z,n kant lagen.

Verder blijft dit toch een top assortiment en ze zijn er komend jaar weer gewoon bij.

Hier ook de 2016 versie. Prachtig assortiment en mocht die weer voorbij komen voor een leuke prijs neem ik dit assortiment zeker weer mee.

Toppers van een cakes die 2015 versie, buren zaten in de tuin te genieten aangezien het aardig die kant op waaide en die vonden het ook prachtig!

wauw!! Wat een top assortiment..
Van mijn projectje was van 1 cake de quickmatch losgeschoten, deze dus gisteravond maar even los afgestoken.

Laatst bewerkt:
Had vorig jaar de 2015 versie,nu de 2016 versie. Gewoon weer erg goed,groot boeket op een goede hoogte.
Volgend jaar weer.

Back
Bovenaan