Fairytail Assortiment [Ass.] [Uitloop 2019]

Erg mooie potten! 1 pot kwamen de effecten tot op de daken, bij de andere 5 geen last hiervan gehad. Miste alleen in mijn ogen de mooiste cake, en dat was nummer 4�� Volgend jaar weer mits de prijs ernaar is, €150,- vind ik net teveel in mijn ogen

Hoe meer filmpjes ik er van zie hoe meer ik de zin krijg om ze te bestellen voor dit jaar.
Top assortiment hoor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb gisterenavond bij de demo in Bocholt maar weer eens ouderwets cijfertjes (schietlijst) aan
de producten gegeven. Dit assortiment heeft van mij een 10 gekregen.
Mooi uitgewerkte effecten, zeer grote en brede effecten, en klappen die je tot in Koln hoort donderen.
Ik hoop dat Evolution genoeg van dit assortiment besteld hebt want dit zou wel eens een hardloper kunnen gaan worden.

Even ter info.
Ik kreeg gisteren te horen dat dit Samples geweest zouden kunjen zijn..
Maar ik kan bevestigen dat dit setje werkelijke prodictie betrof.

Je hebt de labels kunnen zien ja, je zat er tenslotte bovenop. :bonk:
Op 34 seconden even een knip, een cake viel stil en werd daarna weer ontstoken terwijl 2 man met minimale bescherming zo ongeveer boven de cakes hingen... Ging gelukkig goed, maar je hoort de reactie en er gaat wat meer tegelijk op dat moment.

Het is echt een prachtig assortiment en dit filmpje heeft mij overgehaald om hem te bestellen! Maar is dit trouwens productie 2015? En is er nog wat aan gedaan aan de stijghoogte in productie 2016? Begrijp me niet verkeerd, ik vind effecten die laag komen juist geweldig maar daar zijn natuurlijk ook grenzen in.

Het is echt een prachtig assortiment en dit filmpje heeft mij overgehaald om hem te bestellen! Maar is dit trouwens productie 2015? En is er nog wat aan gedaan aan de stijghoogte in productie 2016? Begrijp me niet verkeerd, ik vind effecten die laag komen juist geweldig maar daar zijn natuurlijk ook grenzen in.

Wij hebben inmiddels afspraken gemaakt met onze producent.
De nieuwe productie zal een fractie meetift bevatten en het kan ook zijn dat bepaalde producten een wat hogere tube hebben.
Ook zal er streng worden gecontroleerd als wij in China zijn.
Wat niet naar onze maatstaven Is zal niet verscheept worden.

Gr
Evolution Fireworks

Wat een te gek assortiment dit, was een goed geweld, precies zoals het hoort te zijn.
Doe mij maar batch 2015 :wink:.

Je hebt de labels kunnen zien ja, je zat er tenslotte bovenop. :bonk:
Op 34 seconden even een knip, een cake viel stil en werd daarna weer ontstoken terwijl 2 man met minimale bescherming zo ongeveer boven de cakes hingen... Ging gelukkig goed, maar je hoort de reactie en er gaat wat meer tegelijk op dat moment.

Jip ik stond er boven op.
Was doorlont en wilde het quickmatch lost maken en opnieuw aansteken.
Echter had mijn colega al decanderekant door gebrand met de fakjel.
Gelukkig alles goed gekomen.
Wij/ik leer ook van mijn fouten.

Blijft een te gek assortiment.
Vorig jaar nogal spontaan meegenomen, i.p.v. een niet voorradig product.
Ik vond het top dat het zo laag ging, maar dat kwam enkel doordat de omgeving het toeliet. Er waren 2 cakes bij waar je letterlijk sterren kon koppen. Dus dat zal eruit moeten.

Maar naar de Big 19 en Buurt Assortiment is dit er 1 die ik standaard mee pak. Toppers!

Blijft een te gek assortiment.
Vorig jaar nogal spontaan meegenomen, i.p.v. een niet voorradig product.
Ik vond het top dat het zo laag ging, maar dat kwam enkel doordat de omgeving het toeliet. Er waren 2 cakes bij waar je letterlijk sterren kon koppen. Dus dat zal eruit moeten.

Maar naar de Big 19 en Buurt Assortiment is dit er 1 die ik standaard mee pak. Toppers!

Deze zal dit jaar wat meer lift hebben zodat de te lage sterren word ondervangen.

Gr
Evolution Fireworks

positief om te zien dat de advies prijs 5 euro omlaag is. Toch weer een paar procent. Nu zou ik voor de advies prijs niet snel betalen zoals bijna elke freak met producten heeft. Maar het is mooi om te zien. Dat er blijkbaar processen in evolution verbeteren. Waardoor ook de prijzen zakken of gelijk blijven. Zodat ze steeds aantrekkelijker kunnen worden. Voor een steeds breder publiek. Voor de prijs die ik bij Orthen heb betaald was dit zeker op het lift probleem na iets wat ik graag weer meeneem. Als zijn ze verdomd zwaar.

Ik heb dit assortiment ook maar aangeschaft en neem de mindere stijglading maar voor lief. Ik kon het niet laten liggen voor deze prijs.. en zeg nou zelf, het is ook echt een prachtig assortiment! Vooral de goude effecten zijn echt prachtig en groot! Dit is zo'n product waar je van moet genieten en ik zal deze niet zo snel tegelijk schieten zoals je snel doet met de goedkopere 19 shots cakes.

Op facebook is de nieuwe indook bekend gemaakt voor deze cake. Vorig jaar was t nog een standaard kartonnen doos, nu is het een prachtige verpakking!
FB_IMG_1472849180620.jpg

Back
Bovenaan