Extreme Salute

Bedankt voor het filmpje Rob.
Het blijft een topper onder de toppers.
Voor het horen van de burst hoef je niet eens het geluid harder te zetten

Deze cake had gisteravond de 1 na hardste burst van alle cakes. De burst duo stak boven alles uit; deed bijna pijn aan mijn oren haha.

Bij de extreme salute viel zoals altijd de harde burst op en hiernaast het zeer grote effect

Het zijn er (sowieso) twee Koen!
Voor €12,50 niet laten staan! Maar €26 heb ik er persoonlijk niet voor over, ondanks de harde burst en grote boeketten.

12,50 :O
Dan mag jij met de wereld gaan delen waar jij dit doet :D
Hoop in de buurt van Amersfoort haha. 25 euro voor deze cake is mij te veel!
Lijkt wel weer een topper als ik dat filmpje zie!

Deze vanavond op de demo gezien en het was niet wat ik er van verwacht had. De effecten waren mooi en hadden een leuke kleur, maar na de positieve reacties van de afgelopen jaren had ik anders verwacht.
Naast me hoorde ik ook iemand zeggen dat deze cake zijn glorie verloren was, zou dit dan toch waar zijn?

Tot nu toe heb ik 3 jaar lang achter elkaar de X-treme Salute cakes gehad, omdat ze zo'n hoge must-have factor hadden en deze potten zo lekker hard knallen met een flink boeket.

Dit jaar heeft ie toch echt veel moeten inleveren, het is niet meer de xtreme salute die ik kende. Waar zit hem dit in?

Ik vond hem vorig jaar ook al minder, mindere burst en veel meer crackling erin.

Iets wat ik eigenlijk nooit snap, bij practisch alle topcakes die het eerste jaar geweldig zijn worden ze de jaren erna steeds minder. Alsof de importeurs/fabrikanten denken dat de mensen gek zijn en het product toch wel blijven kopen. In deze tijd van veel demo´s en alle films op internet is dat toch echt anders.
Ook zijn vrijwel alle productfilms uit China gepimpt en blijkt het product eenmaal in Nederland op een demo toch wat minder te presteren. Beetje jammer vind ik dat.

hierbij ook nog een vraag van mij welke versie is nou het mooist had er vorig jaar ook 2 met palmen erin maar weet echt niet meer welke dat was ik gok de b versie? hoor graag jullie reacties!

Back
Bovenaan